Ion Horhoianu a plecat de la Orkla

Ion Horhoianu, directorul de vânzări al Orkla Foods România, a plecat din companie după trei ani de la preluarea mandatului. Odată cu această schimbare, managerul se va concentra pe dezvoltarea propriului business. Ion Horhoianu a plecat de la Orkla

Ion Horhoianu a demarat businessul de import și distribuție alimentară Sens Distribution în urmă cu șase ani. Compania este importatorul în România a diferite branduri de ciocolată precum Duc d'O, Baronie sau Cachet și de panetone La Torinesse și Naviglio, principalii clienți fiind retaileri internaționali. De asemenea, Sens Distribution are o distribuție directă în București si Ilfov, incluzând și diferite rețele de automate de food, către aceștia distribuind și diferite produse de la producători precum Derpan, Kandia, Nestlé, Mondelez sau Tymbark, dar și produse Manifest, marcă proprie a Sens Distribution.

”În ultimii doi ani ne-am concentrat activitatea pe conceperea de Coșuri Cadou pentru perioadele de Crăciun și Paște. Obiectivul nostru e ca în următorii doi ani Sens Distribution sa devină unul din principalii trei jucători pe piața Coșurilor Cadou din punct de vedere al volumului si numărul 1 din punct de vedere al calității, dar și unul dintre cei mai performanți importatori de dulciuri din România”, a precizat Ion Horhoianu.

Ion Horhoianu are o experiență de peste 18 ani în industria FMCG, lucrând pentru companii importante precum Wrigley, PepsiCo și Kandia.

Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Silvia Sticlea, Nestlé România: Tabloul complex al consumatorului român ne obligă la foarte multă inovație
Silvia Sticlea, Nestlé România: Tabloul complex al consumatorului român ne obligă la foarte multă inovație
Pe o piață în continuă schimbare, Nestlé România pariază pe cartea adaptabilității, pregătindu-se întotdeauna cu mai multe scenarii pentru...
Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Deși un an provocator, 2024 va reprezenta pentru Morad Foods o perioadă de consolidare și dezvoltare, deopotrivă. După ce a preluat brandurile...
Narcis Horhoianu preia conducerea departamentului de e-commerce la Carrefour România
Narcis Horhoianu preia conducerea departamentului de e-commerce la Carrefour România
Narcis Horhoianu, Director de Marketing, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România, responsabil al departamentelor de Marketing, Customer...
Ion Horhoianu:„Dincolo de know-how, un antreprenor trebuie să aibă și un know who dezvoltat”
Ion Horhoianu:„Dincolo de know-how, un antreprenor trebuie să aibă și un know who dezvoltat”
După 23 de ani în care a acumulat experiență în cadrul unor companii cu renume din FMCG și două businessuri antreprenoriale cu multe...
Ion Horhoianu a plecat de la Orkla
Ion Horhoianu a plecat de la Orkla
Ion Horhoianu, directorul de vânzări al Orkla Foods România, a plecat din companie după trei ani de la preluarea mandatului. Odată cu această...