Grupul Nordic își schimbă acționariatul

Familia Moldoveanu a preluat pachetul majoritar al Nordic Food și Nordic Logistic, companii românești de import, marketing și distribuție de produse alimentare premium, tranzacția fiind autorizată de Consiliul Concurenței. Grupul Nordic își schimbă acționariatul

În urma acestei schimbări, familia Moldoveanu, respectiv Ciprian Moldoveanu, General Manager Nordic Food și tatăl său, Valentin Moldoveanu, unul dintre cei trei fondatori Nordic Group, dețin 94% din acțiuni, Sara Pufan, asociat, rămâne cu un pachet minoritar, în timp ce Iulia Stana a decis să se retragă din business.

Tranzacția reprezintă un pas firesc în procesul de dezvoltare a celor două companii, odată cu schimbarea strategiei de business și a generațiilor de antreprenori. Ciprian Moldoveanu va păstra atribuțiile de management în cadrul grupului, fiind direct responsabil de planul de dezvoltare strategică a acestuia.

„Am preluat managementul Nordic Food și Nordic Logistic cu mare responsabilitate și mi-am propus să duc aceste companii la următorul nivel. În ultimul an am trecut printr-un amplu proces de schimbări care au ajutat la conturarea noii viziuni a grupului. Credem că noua structură de acționariat ne va susține strategia și ne va permite să ne concentrăm asupra obiectivelor pe care ni le-am propus, accelerând astfel implementarea noii viziuni”, a declarat Ciprian Moldoveanu, General Manager Nordic Food.

Tranzacția reconfigurează profilul Nordic Group, consolidându-i poziția în zona de import, distribuție și transport de produse alimentare premium. Fondat în anul 1991 de trei antreprenori români, Nordic Group cuprindea patru companii distincte: Nordic Food, cu 70% din cifra de afaceri a întregului grup, Nordic Logistic, Nordic PetFood Production și Nordic Petfood Distribution. La începutul lunii august, Nordic PetFood Production și Nordic Petfood Distribution au fost preluate de compania belgiană United Petfood Group.

Specializate în importul, distribuția și transportul de produse alimentare premium, Nordic Food și Nordic Logistic sunt în topul celor mai mari jucători din piața de profil, cu un portofoliu de aprox. 2.500 de produse alimentare, distribuite către segmentul Retail, HoReCa și Cofetării și afaceri cumulate de circa 57 de milioane de euro în 2017. În prezent, Nordic Group are o echipă de 460 de angajați, un portofoliu de 4.000 de clienți și deține o suprafață de depozitare de peste 8.000 de metri pătrați.

Beyond Meat intră pe piața din România printr-un parteneriat exclusiv cu Nordic Food
Beyond Meat intră pe piața din România printr-un parteneriat exclusiv cu Nordic Food
Nordic Food, parte a grupului de firme Nordic Group, își extinde portofoliul și lansează pe piața locală produsele din portofoliul Beyond Meat,...
Dan Nistor, Nordic Group: Avem o oportunitate mare să creștem în retailul independent
Dan Nistor, Nordic Group: Avem o oportunitate mare să creștem în retailul independent
După ce anul trecut Nordic Group a trecut printr-un proces de reașezare majoră, care a culminat cu implementarea unui nou route-to-market, 2022 se...
 Schimbare la conducerea Nordic Group
Schimbare la conducerea Nordic Group
Nordic Group, una dintre cele mai mari companii românești în domeniul distribuției de produse alimentare premium în Retail, HoReCa și...
Nordic Food își extinde businessul cu un magazin propriu
Nordic Food își extinde businessul cu un magazin propriu
Importatorul Nordic Food își face intrarea pe segmentul de retail, inaugurând prima sa unitate comercială. Magazinul a fost deschis în fostul...
Grupul Nordic își schimbă acționariatul
Grupul Nordic își schimbă acționariatul
Familia Moldoveanu a preluat pachetul majoritar al Nordic Food și Nordic Logistic, companii românești de import, marketing și distribuție de...
Nordic Food vizează un avans de 15% al afacerilor pentru 2018
Nordic Food vizează un avans de 15% al afacerilor pentru 2018
Nordic Food, una dintre cele mai importante companii din domeniul distribuției produselor alimentare și parte a grupului Nordic, și-a setat un...