Nordic Food își extinde businessul cu un magazin propriu

Importatorul Nordic Food își face intrarea pe segmentul de retail, inaugurând prima sa unitate comercială. Magazinul a fost deschis în fostul sediu al companiei din Vitan, iar valoarea totală a investiției s-a ridicat la 20.000 de euro. În plus, compania lucrează în prezent și la lansarea unei platforme online, proiect care va fi finalizat în prima parte a lunii aprilie. Nordic Food își extinde businessul cu un magazin propriu

”Magazinul nostru în care să vindem spre clienții finali este unul din multele proiecte pe care noi le avem în desfășurare. În primul rând am vrut să le asigurăm angajaților noștri accesul la produse, dar și celorlalți consumatori care apreciază produsele noastre”, a declarat Ciprian Moldoveanu, General Manager Nordic Food.

Sortimentația cuprinde aproximativ 700 SKU-uri, incluzând atât produse ambientale - conserve de roșii, pește, precum și produse proaspete - brânzeturi sau congelate.

Potrivit reprezentanților companiei, proiectul de deschidere a magazinului este în lucru de la începutul anului acesta, astfel că nu are legatură cu situația pe care o traversăm cu toții acum. ”Impactul crizei este semnificativ dacă ne gândim că divizia Foodservice care cuprinde HoReCa și Cofetării avea o pondere semnificativă în cifra de afaceri și acum este undeva la 20-30%. Partea pozitivă este că privim toate aceste lucruri ca pe niște provocări. Această criza ne-a determinat să urgentăm aplicarea unor decizii deja luate, de exmplu lansarea de noi linii de business (magazin online, delivery, catering etc), branduri noi, dar și să accelerăm partea de automatizări și să regândim RTM”, a mai punctat Ciprian Moldoveanu.

Nordic Food a fost înființată în anul 1994 cu 100% capital românesc, sub denumirea de Nordic Import-Export. În portofoliul companiei se găsesc astăzi 2.500 de produse alimentare premium împărțite în cinci categorii: produse proaspete, produse uscate, fructe&legume, produse congelate și ingrediente specializate. În 2018 compania a raportat o cifră de afaceri de 262,66 de milioane de lei, în creștere cu 9% față de anul precedent.

 

Nordic Group investește 250.000 euro într-un amplu proiect de energie solară
Nordic Group investește 250.000 euro într-un amplu proiect de energie solară
Nordic Group, una dintre cele mai mari companii românești în domeniul distribuției de produse alimentare premium, investește 250.000 de euro...
Dan Nistor, Nordic Group: Trebuie să resetăm modul în care gândim viitorul
Dan Nistor, Nordic Group: Trebuie să resetăm modul în care gândim viitorul
După un 2023 ca un roller-coaster, dar care în final s-a dovedit a fi un an bun pentru businessul Nordic Group, 2024 se anunță a fi un „mare...
Beyond Meat intră pe piața din România printr-un parteneriat exclusiv cu Nordic Food
Beyond Meat intră pe piața din România printr-un parteneriat exclusiv cu Nordic Food
Nordic Food, parte a grupului de firme Nordic Group, își extinde portofoliul și lansează pe piața locală produsele din portofoliul Beyond Meat,...
Dan Nistor, Nordic Group: Avem o oportunitate mare să creștem în retailul independent
Dan Nistor, Nordic Group: Avem o oportunitate mare să creștem în retailul independent
După ce anul trecut Nordic Group a trecut printr-un proces de reașezare majoră, care a culminat cu implementarea unui nou route-to-market, 2022 se...
 Schimbare la conducerea Nordic Group
Schimbare la conducerea Nordic Group
Nordic Group, una dintre cele mai mari companii românești în domeniul distribuției de produse alimentare premium în Retail, HoReCa și...
Grupul Nordic își schimbă acționariatul
Grupul Nordic își schimbă acționariatul
Familia Moldoveanu a preluat pachetul majoritar al Nordic Food și Nordic Logistic, companii românești de import, marketing și distribuție de...