Nordic Food își extinde businessul cu un magazin propriu
Importatorul Nordic Food își face intrarea pe segmentul de retail, inaugurând prima sa unitate comercială. Magazinul a fost deschis în fostul sediu al companiei din Vitan, iar valoarea totală a investiției s-a ridicat la 20.000 de euro. În plus, compania lucrează în prezent și la lansarea unei platforme online, proiect care va fi finalizat în prima parte a lunii aprilie.
”Magazinul nostru în care să vindem spre clienții finali este unul din multele proiecte pe care noi le avem în desfășurare. În primul rând am vrut să le asigurăm angajaților noștri accesul la produse, dar și celorlalți consumatori care apreciază produsele noastre”, a declarat Ciprian Moldoveanu, General Manager Nordic Food.
Sortimentația cuprinde aproximativ 700 SKU-uri, incluzând atât produse ambientale - conserve de roșii, pește, precum și produse proaspete - brânzeturi sau congelate.
Potrivit reprezentanților companiei, proiectul de deschidere a magazinului este în lucru de la începutul anului acesta, astfel că nu are legatură cu situația pe care o traversăm cu toții acum. ”Impactul crizei este semnificativ dacă ne gândim că divizia Foodservice care cuprinde HoReCa și Cofetării avea o pondere semnificativă în cifra de afaceri și acum este undeva la 20-30%. Partea pozitivă este că privim toate aceste lucruri ca pe niște provocări. Această criza ne-a determinat să urgentăm aplicarea unor decizii deja luate, de exmplu lansarea de noi linii de business (magazin online, delivery, catering etc), branduri noi, dar și să accelerăm partea de automatizări și să regândim RTM”, a mai punctat Ciprian Moldoveanu.
Nordic Food a fost înființată în anul 1994 cu 100% capital românesc, sub denumirea de Nordic Import-Export. În portofoliul companiei se găsesc astăzi 2.500 de produse alimentare premium împărțite în cinci categorii: produse proaspete, produse uscate, fructe&legume, produse congelate și ingrediente specializate. În 2018 compania a raportat o cifră de afaceri de 262,66 de milioane de lei, în creștere cu 9% față de anul precedent.