Beyond Meat intră pe piața din România printr-un parteneriat exclusiv cu Nordic Food
Nordic Food, parte a grupului de firme Nordic Group, își extinde portofoliul și lansează pe piața locală produsele din portofoliul Beyond Meat, o companie care oferă produse din carne plant-based.
Gama de produse disponibile pe plan local include Beyond Burger, Beyond Sausage, Beyond Mince și Beyond Meatballs, produsele fiind listate deja în Auchan, Selgros, Freshful, în comerțul tradițional, Food Service, în lanțuri de burgeri (cum ar fi Submarine Burger), cât și în locații specializate în vânzarea burgerilor (Food Trucks).
„Suntem onorați să anunțăm că brandul Beyond Meat a intrat în portofoliul companiei noastre, definit prin responsabilitate, inovație și adaptabilitate. O altă valoare a companiei noastre este optimismul, și astfel plecăm la drum cu această gamă de produse, pe care o vom extinde anul viitor cu gama Beyond Chicken Style, fiind convinși că Beyond Meat va contribui la diversificarea comportamentului de consum din România. Produsele plant-based ale acestui brand completează natural promisiunea noastră de brand – Bucurie la fiecare masă – prin gust si experiența culinară”, a declarat Dan Nistor, Director General Nordic Group.
„Suntem bucuroși să extindem ofertele noastre în piața europeană și, prin intermediul parteneriatului cu Nordic Foods, să aducem produsele Beyond Meat în România. România este una dintre țările în care categoria de produse plant-based e în stadiu incipient, dar cererea pentru astfel de produse e în creștere. Suntem mândri să oferim aceste produse plant-based carnivorilor, flexitarienilor, vegetarienilor, veganilor din România, oferind din ce în ce mai multor consumatori posibilitatea să aleagă produse mai bune pentru planeta noastră”, a declarat Ben van Looij, Sales Director Retail EMEA at Beyond Meat.
Fondată în El Segundo, California, în 2009, Beyond Meat este o companie lider în domeniul producției de carne pe bază de plante. Până în iunie 2023, produsele brandului Beyond Meat erau disponibile în aproximativ 190.000 de puncte de vânzare cu amănuntul și în industria alimentară din peste 75 de țări din întreaga lume.
Nordic Food e parte a grupului de companii Nordic Group, care, încă din 1991, își propune să le ofere consumatorilor din România tot ce este mai bun. Nordic Group, unul dintre cei mai cunoscuți jucători din domeniul distribuției de produse alimentare premium în România, are o cifră de afaceri de 72 de milioane de euro, peste 100 de branduri în portofoliu și circa 1.950 de produse.