Fost director la Muller, numit la conducerea vânzărilor Serpico Trading

Alexandru Frangopol s-a alăturat echipei de vânzări a distribuitorului de alimente Serpico Trading, în funcția de Sales Director. Anterior, în perioada 2012-2015, el a fost Vice-Președinte pe Vânzări la importatorul de lactate Muller Dairy România, unul dintre cei mai mari jucători în categoria iaurturilor. Fost director la Muller, numit la conducerea vânzărilor Serpico Trading

“Principalul său obiectiv este creșterea cifrei de afaceri a companiei, atât calitativ, cât și cantitativ. El mai are ca sarcină consolidarea echipei pe care o coordonează”, se arată în comunicatul Serpico Trading.

Experiența lui Alexandru Frangopol în piața FMCG mai cuprinde trei ani la producătorul de cafea Strauss România, unde a condus departamentul de vânzări din octombrie 2009 și până în aprilie 2012.


Citește și:

Anca Stroe, promovată în echipa internaţională a Activia

Simona Hâncu, ex-marketing Vincon, părăsește FMCG-ul

Laura Lazăr, Zizin: „Indiferent ce faci, trebuie să stai tot timpul în afara zonei de confort”


El este absolvent al Facultății de Mecanică din Craiova (1992) și al Facultății de Management Financiar din  Craiova (1999). În anul 2008 și-a completat studiile cu un MBA la Open University, Marea Britanie.

Serpico Trading este o companie activă pe piaţa românească de import şi distribuţie de produse alimentare din anul 1993. Printre partenerii săi actuali se numără producătorii Bonduelle, Filippo Berio, Defish, John West etc.

Anul trecut, compania a raportat o cifră de afaceri de 31,9 mil. lei, în creștere 9% față de valoarea înregistrată în 2013.

Competiția Progresiv Awards 2023 și-a desemnat câștigătorii
Competiția Progresiv Awards 2023 și-a desemnat câștigătorii
Progresiv Awards, competiția care premiază companiile, proiectele și oamenii care aduc plusvaloare în piața locală de retail și FMCG, a...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...