Florin Cislariu, numit director al conceptului Auchan Discount
Cu o experiență de aproape două decenii pe piața de retail, Florin Cislariu intră în echipa Auchan ca director al conceptului de discount lansat la începutul anului trecut. Florin Cislariu a fost Director Operațional al Supeco, concept pe care l-a ridicat practic de la zero, fiind printre primii angajați și supervizând deschiderea a peste 25 de magazine.
După șapte ani petrecuți în cadrul grupului Carrefour, Florin a fost membru consultativ în cadrul Grovy și, ulterior, s-a alăturat echipei La Cocoș ca Senior Consultant pentru o perioadă de aproape trei ani, fiind direct implicat în deschiderea magazinului din București, în locul Carrefour Vitantis.
Începând cu acest an, Florin se va ocupa de dezvoltarea conceptului de discount dezvoltat de Auchan. Retailerul operează deja două astfel de unități și va extinde numărul acestora, fie că este vorba despre remodelarea unor locații deja existente sau deschiderea de la zero a unora noi.
„Scopul meu este să găsesc cele mai bune strategii pentru a avea la raft prețuri competitive pentru clienții noștri și, totodată, să duc viziunea noastră de retail la următorul nivel”, a declarat Florin Cislariu.
Citește și Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Auchan a deschis primul său magazin pe formatul de discount în martie anul trecut, intrând în competiție cu Lidl și Penny. Decizia retailerului de a intra pe acest canal de vânzare a venit în contexul în care segmentul de discount a câștigat tot mai mult teren în ultima perioadă, iar în contextul inflaționist este estimat un trend ascendent pe acest format și în perioada următoare.
Prima locație Auchan Discount a fost inaugurată în Ploiești, în locul hypermarketului pe care retailerul francez îl opera în această localitate, iar cea de-a doua fiind tot un hypermarket remodelat, de data aceasta din Timișoara.
Noul concept Auchan Discount răspunde tuturor puterilor de cumpărare, oferind consumatorilor un sortiment variat format din 60% produse alimentare și 40% nealimentare, cu un important accent pus pe articole marca Auchan, la cel mai bun raport calitate-preț, produse fabricate în România și nu numai.