Carrefour România are un nou Director de Marketing
Narcis Horhoianu, unul dintre cei mai cunoscuți marketeri din industria FMCG, se alătură începând cu luna mai echipei Carrefour, în poziția de Director de Marketing, funcție lăsată liberă la plecarea Andreei Mihai.
În prezent, Narcis ocupă funcția de Director, responsabil de Marketing Segmente Consumator în cadrul Vodafone România.
Înainte de a se alătura industriei telecom, Horhoianu a acumulat o experiență de aproape 10 ani la Procter&Gamble, unde și-a construit pas cu pas o carieră în marketing, ajungând să coordoneze aceste activități pe toate categoriile din portofoliul companiei, în 8 țări din regiune, dar și în cadrul Heineken România, unde a condus tot departamentul de marketing.
Carrefour este unul dintre cei mai importanți retaileri prezenți pe piața locală. În 2018, vânzările totale ale Carrefour în România (incluzând TVA) au ajuns la 2,13 miliarde de euro, după ce compania a finalizat 34 de proiecte de expansiune, dintre care două hypermarketuri în provincie și 4 magazine cash & carry cu discount Supeco.