Carrefour România are un nou Director de Marketing

Narcis Horhoianu, unul dintre cei mai cunoscuți marketeri din industria FMCG, se alătură începând cu luna mai echipei Carrefour, în poziția de Director de Marketing, funcție lăsată liberă la plecarea Andreei Mihai. Carrefour România are un nou Director de Marketing

În prezent, Narcis ocupă funcția de Director, responsabil de Marketing Segmente Consumator în cadrul Vodafone România.

Înainte de a se alătura industriei telecom, Horhoianu a acumulat o experiență de aproape 10 ani la Procter&Gamble, unde și-a construit pas cu pas o carieră în marketing, ajungând să coordoneze aceste activități pe toate categoriile din portofoliul companiei, în 8 țări din regiune, dar și în cadrul Heineken România, unde a condus tot departamentul de marketing.

Carrefour este unul dintre cei mai importanți retaileri prezenți pe piața locală. În 2018, vânzările totale ale Carrefour în România (incluzând TVA) au ajuns la 2,13 miliarde de euro, după ce compania a finalizat 34 de proiecte de expansiune, dintre care două hypermarketuri în provincie și 4 magazine cash & carry cu discount Supeco.

Schimbări în conducerea Carrefour România. Cătălin Samara se întoarce în companie
Schimbări în conducerea Carrefour România. Cătălin Samara se întoarce în companie
Carrefour România anunță o serie de numiri strategice în Comitetul Executiv al companiei, menite să optimizeze operațiunile în toate...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
 Gilles Ballot, noul CEO Carrefour România
Gilles Ballot, noul CEO Carrefour România
Carrefour Group anunță numirea lui Gilles Ballot ca Chief Executive Officer în cadrul Carrefour România, începând cu data de 12 februarie 2024....
Narcis Horhoianu preia conducerea departamentului de e-commerce la Carrefour România
Narcis Horhoianu preia conducerea departamentului de e-commerce la Carrefour România
Narcis Horhoianu, Director de Marketing, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România, responsabil al departamentelor de Marketing, Customer...
Julien Munch își încheie mandatul în cadrul Carrefour România
Julien Munch își încheie mandatul în cadrul Carrefour România
După trei ani la conducerea Carrefour România, Julien Munch se întoarce în Franța începând cu luna ianuarie a anului următor. Executivul a...
Heineken România are un nou Director de Marketing
Heineken România are un nou Director de Marketing
Cristina Radu, care a ocupat în ultimii șase ani poziția de Marketing&Trade Marketing Director pentru producătorul de băuturi alcoolice Prodal...