Julien Munch își încheie mandatul în cadrul Carrefour România
După trei ani la conducerea Carrefour România, Julien Munch se întoarce în Franța începând cu luna ianuarie a anului următor. Executivul a fost numit Chief Operating Officer pentru Carrefour Franța ca parte a unei serii de numiri strategice care au avut loc în cadrul Grupului Carrefour la nivel european. Pe perioada de tranziție, Laurent Vallée, Secretarul General al Grupului Carrefour și CEO pentru regiunea de Nord a Europei, va asigura interimatul pentru România.
„În primul rând, aș dori să mulțumesc Grupului pentru încrederea acordată! Știu că plecarea din această țară frumoasă care este România va avea un impact profund asupra mea. După trei ani intenși, mii de kilometri pe care i-am străbătut de-a lungul și de-a latul țării și foarte multe momente de neuitat, petrecute alături de colegi, parteneri și clienți, cu siguranță voi lăsa o parte din mine aici. Le mulțumesc tuturor celor peste 17.000 de colegi pentru tot ceea ce am realizat împreună în beneficiul clienților noștri, în tot acest timp. Am descoperit oameni talentați, dedicați și extrem de profesioniști. Și am descoperit 41 de județe, o capitală și o țară de care românii se pot mândri”, a declarat Julien Munch.
Julien Munch a fost numit în funcția de Director Executiv al Carrefour România în martie 2021, fiind succesorul lui Jean Richard de Latour care a preluat la acea dată rolul de Director al Departamentului de Negocieri Branduri Internaționale în cadrul Grupului Carrefour.
Julien Munch și-a început cariera în anul 2000 ca ofițer în cadrul Forțelor Aeriene Franceze, fiind activ în Franța, cu misiuni internaționale. Ulterior, a lucrat în cadrul Inspecției Generale a Finanțelor, din cadrul Ministerului Francez al Economiei și Finanțelor. În anul 2017, s-a alăturat Grupului Fnac-Darty în rolul de Director Magazin Montparnasse, iar apoi a preluat poziția de Director Rețea Fnac Paris.
În prezent, Carrefour România se bucură de o dinamică puternică, având o rețea omnicanal robustă și în continuă expansiune de aproape 450 de magazine la nivelul întregii țări, odată cu integrarea formatelor cora.
În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1.300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
*În ediția din luna ianuarie a revistei Progresiv veți putea citi pe larg ultimul interviu acordat de Julien Munch înainte de a pleca de la conducerea Carrefour România.