Heineken România are un nou Director de Marketing
Cristina Radu, care a ocupat în ultimii șase ani poziția de Marketing&Trade Marketing Director pentru producătorul de băuturi alcoolice Prodal 94, a preluat începând cu această lună funcția de Marketing Director Heineken România, potrivit profilului său de LinkedIn.
Cristina Radu a mai făcut parte din echipa Heineken România, în perioada 2011-2015, în postura de Group Brand Manager Bucegi. Ea o înlocuiește în noua poziție pe Sharon Annette, care a ocupat funcția de Director de Marketing al Heineken România începând cu anul 2019.
Anterior experienței Prodal 94, Cristina Radu a făcut parte din echipa Pepsico, unde a gestionat activitatea de marketing pe portofoliul de băuturi carbogazoase din România pentru ca mai apoi să se alăture echipei regionale din Europa de Est. Din rolul de Marketing Manager Pepsi Strategy for East Europe Region, Cristina Radu a condus campanii strategice ale brandului Pepsi într-o regiune ce cuprinde peste 30 de piețe, cele mai mari fiind Rusia, Turcia, Polonia, Ucraina și România.
Citiți și: Berea, o categorie în care consumatorii au așteptări mari de la brandul preferat
De asemenea, managera a mai făcut parte din echipa de marketing a Cadbury PLC.
”Sunt încântată să mă alătur echipei Heineken România ca Marketing Director, acceptând astfel o frumoasă provocare în una dintre cele mai dinamice industrii FMCG și pentru una dintre cele mai inspiraționale companii din lume”, a precizat Cristina Radu.
Veniturile nete ale producătorului de bere HEINEKEN au crescut cu 13,5% în primul trimestru al acestui an pentru zona Europei, în timp ce volumele s-au contractat cu 1,3%, arată raportul financiar al companiei.
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, compania este prezentă în peste 70 de țări.
În România, oferă un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele trei fabrici locale (Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc). Angajamentul producătorului față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile sale: peste 1.100 de angajați, peste 70% din ingrediente provin de la furnizori locali.