Heineken România are un nou Director de Marketing

Cristina Radu, care a ocupat în ultimii șase ani poziția de Marketing&Trade Marketing Director pentru producătorul de băuturi alcoolice Prodal 94, a preluat începând cu această lună funcția de Marketing Director Heineken România, potrivit profilului său de LinkedIn. Heineken România are un nou Director de Marketing

Cristina Radu a mai făcut parte din echipa Heineken România, în perioada 2011-2015, în postura de Group Brand Manager Bucegi. Ea o înlocuiește în noua poziție pe Sharon Annette, care a ocupat funcția de Director de Marketing al Heineken România începând cu anul 2019.

Anterior experienței Prodal 94, Cristina Radu a făcut parte din echipa Pepsico, unde a gestionat activitatea de marketing pe portofoliul de băuturi carbogazoase din România pentru ca mai apoi să se alăture echipei regionale din Europa de Est. Din rolul de Marketing Manager Pepsi Strategy for East Europe Region, Cristina Radu a condus campanii strategice ale brandului Pepsi într-o regiune ce cuprinde peste 30 de piețe, cele mai mari fiind Rusia, Turcia, Polonia, Ucraina și România.

Citiți și: Berea, o categorie în care consumatorii au așteptări mari de la brandul preferat

De asemenea, managera a mai făcut parte din echipa de marketing a Cadbury PLC.

”Sunt încântată să mă alătur echipei Heineken România ca Marketing Director, acceptând astfel o frumoasă provocare în una dintre cele mai dinamice industrii FMCG și pentru una dintre cele mai inspiraționale companii din lume”, a precizat Cristina Radu.

Veniturile nete ale producătorului de bere HEINEKEN au crescut cu 13,5% în primul trimestru al acestui an pentru zona Europei, în timp ce volumele s-au contractat cu 1,3%, arată raportul financiar al companiei.

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, compania este prezentă în peste 70 de țări.

În România, oferă un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele trei fabrici locale (Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc). Angajamentul producătorului față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile sale: peste 1.100 de angajați, peste 70% din ingrediente provin de la furnizori locali.

Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, a anunțat că va investi 273 de milioane de euro în Brazilia ca parte a strategiei...
HEINEKEN și-a majorat veniturile nete în Europa cu 13,5% în T1
HEINEKEN și-a majorat veniturile nete în Europa cu 13,5% în T1
Veniturile nete ale producătorului de bere HEINEKEN au crescut cu 13,5% în primul trimestru al acestui an pentru zona Europei, în timp ce...
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
Producătorul de bere HEINEKEN România și-a anunțat intenția de a înceta activitatea de producție a fabricii din Constanța și de a...
 Heineken își extinde portofoliul pe piața locală
Heineken își extinde portofoliul pe piața locală
Heineken își extinde portofoliul și lansează pe piața locală berea Heineken Silver. Noul sortiment a fost lansat inițial în metaverse, în...