Agricola numește un nou Director de Marketing

Grupul Agricola, unul dintre cei mai mare jucători din piața de carne de pasăre, produse preparate din carne și ouă din România, l-a numit pe Daniel Bitere la conducerea departamentului de marketing. Acesta o înlocuiește în funcție pe Carmen Gavrilescu, care a anunțat că se retrage din companie pentru a activa în domeniul consultanței.  Agricola numește un nou Director de Marketing

„Brandul Agricola în momentul de față scorează foarte bine în indicatorii de notorietate și intenție de cumpărare. De-a lungul timpului am generat condițiile creării unei echipe de marketing și comunicare valoroase. Prin urmare, avem în interior capabilitățile de asumare a coordonării activității de marketing a companiilor grupului. Daniel Bitere a fost până astăzi Senior Brand Manager pentru categoria Mezeluri, iar succesele în implementarea strategiei de marketing și comunicare din ultimii ani îl recomandă pentru noua poziție, aceea de Director de Marketing”, a declarat Grigore Horoi, președintele Agricola.

„Pentru mine este un nou început, cu responsabilități crescute, dar care presupune și un teritoriu mai amplu și interesant de explorat. Cultura în care m-am format este aceea a livrării rezultatelor, în condițiile asumării targetelor și motivării oamenilor. Evident, Agricola înseamnă și emoție, care va fi parte a comunicării noastre, alături de toate atributele raționale pe care brandul le asumă”, a precizat Daniel Bitere, Director de Marketing Agricola.

Grupul Agricola reunește companiile Agricola Internaţional (producător de carne de pasăre), Salbac (producător de mezeluri), Europrod (producător specializat în producerea de semipreparate şi produse „ready to eat”), Avicola Lumina Constanţa (producător de ouă).La nivel de grup, Agricola a înregistrat o cifră de afaceri de 322 de milioane de lei în primele șase luni ale acestui an, în creștere cu 6% comparativ cu primul semestru din 2016.

 

Grigore Horoi
Grigore Horoi, Agricola: Suntem în etapa FMCG 1.0 și urmează curând etapa 2.0
O schimbare ireversibilă a ultimilor 25 de ani a fost mutarea focusului de pe companii/producători pe consumator, pe nevoile și interesele...
Agricola a început exporturile de Salam de Sibiu în SUA
Agricola a început exporturile de Salam de Sibiu în SUA
Grupul Agricola a început din luna martie exportul Salamului de Sibiu Agricola IGP pe piața americană, acesta devenind astfel primul aliment...
Agricola Internațional își consolidează echipa comercială
Agricola Internațional își consolidează echipa comercială
Agricola Internațional, unul dintre cei mai importanți jucători din piața cărnii de pasăre din România, l-a numit pe Viorel Ionescu în...
Grigore Horoi, Grupul Agricola: În contextul dat, nu va mai fi fezabilă o creștere a businessului de peste 10%
Grigore Horoi, Grupul Agricola: În contextul dat, nu va mai fi fezabilă o creștere a businessului de peste 10%
După ce în 2022 Grupul Agricola a atins borna de un miliard de lei cifră de afaceri, miza pentru 2023 este continuarea trendului ascendent....
Cristian Bostan este noul director al diviziei Procesare – Vânzare la Agricola
Cristian Bostan este noul director al diviziei Procesare – Vânzare la Agricola
Divizia Procesare – Vânzare, o nouă entitate apărută după reorganizarea activității operaționale a Agricola de la începutul acestui an,...
 Agricola numește un nou Director de Marketing
Agricola numește un nou Director de Marketing
Grupul Agricola, unul dintre cei mai mare jucători din piața de carne de pasăre, produse preparate din carne și ouă din România, l-a numit pe...