Agricola numește un nou Director de Marketing
Grupul Agricola, unul dintre cei mai mare jucători din piața de carne de pasăre, produse preparate din carne și ouă din România, l-a numit pe Daniel Bitere la conducerea departamentului de marketing. Acesta o înlocuiește în funcție pe Carmen Gavrilescu, care a anunțat că se retrage din companie pentru a activa în domeniul consultanței.
„Brandul Agricola în momentul de față scorează foarte bine în indicatorii de notorietate și intenție de cumpărare. De-a lungul timpului am generat condițiile creării unei echipe de marketing și comunicare valoroase. Prin urmare, avem în interior capabilitățile de asumare a coordonării activității de marketing a companiilor grupului. Daniel Bitere a fost până astăzi Senior Brand Manager pentru categoria Mezeluri, iar succesele în implementarea strategiei de marketing și comunicare din ultimii ani îl recomandă pentru noua poziție, aceea de Director de Marketing”, a declarat Grigore Horoi, președintele Agricola.
„Pentru mine este un nou început, cu responsabilități crescute, dar care presupune și un teritoriu mai amplu și interesant de explorat. Cultura în care m-am format este aceea a livrării rezultatelor, în condițiile asumării targetelor și motivării oamenilor. Evident, Agricola înseamnă și emoție, care va fi parte a comunicării noastre, alături de toate atributele raționale pe care brandul le asumă”, a precizat Daniel Bitere, Director de Marketing Agricola.
Grupul Agricola reunește companiile Agricola Internaţional (producător de carne de pasăre), Salbac (producător de mezeluri), Europrod (producător specializat în producerea de semipreparate şi produse „ready to eat”), Avicola Lumina Constanţa (producător de ouă).La nivel de grup, Agricola a înregistrat o cifră de afaceri de 322 de milioane de lei în primele șase luni ale acestui an, în creștere cu 6% comparativ cu primul semestru din 2016.