FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Ipsos România, performanță peste media grupului în 2019

Ipsos România, performanță peste media grupului în 2019

Ipsos România a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 16,44 milioane de lei, marcând un avans de 37% față de anul 2018, ceea ce reprezintă o rată de creștere mult mai mare decât cea raportată la nivel de grup (14,5%).

”Rezultatul este în linie cu ceea ce prognozasem, estimare determinată în principal de achiziția celor două linii de business de la GfK România la finalul anului 2018. Majorarea generată de extinderea businessului a fost de sub 10%, restul de 30% fiind tot creștere organică a bazei de clienți Ipsos.”, a precizat Alina Stepan, Country Manager Ipsos România și Bulgaria.

La nivel mondial, grupul Ipsos a depășit pragul de 2 miliarde de euro cifră de afaceri. În termeni like-for-like (excluzând achizițiile n.r.) avansul a fost de 3,8%.

„Grupul Ipsos a depășit în premieră în 2019 granița celor două miliarde de euro în vânzari, înregistrând progrese pe toate segmentele de piață și în toate regiunile unde este prezent. În pofida acestei creșteri, a unei dinamici excelente în ultimul trimestru din 2019 și a unui nivel ridicat al vânzărilor începând cu ianuarie 2020, grupul anunță că va fi afectat mai puțin sau mai mult de criza legată de coronavirus, în special din cauza poziției de lider de piață în China, care în 2019 a reprezentat 7,5% din veniturile Ipsos”, scrie publicația Le Figaro.

În ceea ce privește așteptările pentru piața locală, compania speră să rămână pe un trend ascendent. “Având în vedere contextul actual menținerea businessului la nivelul anului trecut sau o creștere single digit reprezintă cel mai plauzibil scenariu”, a mai punctat Alina Stepan.

În 2019, grupul Ipsos a finalizat achiziția celor patru divizii de la GfK (Customer Experience, Experience Innovation, Health și Public Affairs), pentru care compania franceză a plătit 105 milioane de euro.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content