Competiția Progresiv Awards 2025 și-a desemnat finaliștii

Progresiv Awards, competiția care premiază inovația și performanța în piața locală de retail & FMCG, anunță finaliștii ediției din 2025. Aceștia au fost selectați de către Juriul Progresiv Awards dintr-un total de peste 190 de nominalizări înscrise la cele 20 categorii. Progresiv Awards 2025

Consiliul de Specialiști al competiției Progresiv Awards a analizat argumentele din formularele de înscriere în concurs și a notat fiecare nominalizare ținând cont de informațiile furnizate. Important de reținut este faptul că nominalizările care au adus informații relevante, cuantificabile și demonstrabile au primit cele mai mari note în procesul de jurizare. În plus, pentru fiecare categorie în parte a fost luată în calcul și componenta de inovație.

BEST INTERNATIONAL RETAILER
Auchan Retail România
Carrefour România
Kaufland România
Mega Image
Metro România

BEST INDEPENDENT RETAILER
Annabella
Magazine DIANA
Paco Supermarkets
Pronto AuGust
Sergiana

BEST NEW RETAIL CONCEPT
Annabella 30
Atac Hiper Discount by Auchan
Froo
SQB Robotics - Magazin automatizat și robotizat

BEST LOYALTY CAMPAIGN
Carrefour x Minecraft – Omnichannel Kids Loyalty Campaign
Expediție în jurul lumii by Mega Image
Kaufland Card – „5 ani de lucruri bune”
Lansarea programului de loializare MOL MOVE
Reciclarea cu cardul de fidelitate by Auchan Retail România

FRANCHISE OF THE YEAR
CBA by CBA Nord-Vest
LaDoiPași by METRO
Simply by Auchan

BEST FMCG SUPPLIER
Alexandrion Group
AQUILA
Coca-Cola HBC România
Unilever SCE
Ursus Breweries

BEST LOCAL FMCG SUPPLIER
Artesana
DIANA
Farmec

BEST NEW FOOD PRODUCT
Doritos Flamin’ Hot (PepsiCo România)
Gama de iaurturi Muller Protein (Muller România)
Granola Low Sugar (Sanovita)
Mozzart Koogles RE:ACT! & RE:LAX! (Heidi Chocolat)
Tymbark Mousse (Maspex România)

BEST NEW NON-FOOD PRODUCT
Balsam Demachiant cu ceramide vegetale Gerovital Plant (Farmec)
Domestos Power Foam (Unilever SCE)
Lenor Perle Parfumate (Procter & Gamble România)

BEST NEW BEVERAGE
Birra Moretti Sale di Mare (HEINEKEN România)
Caraiman (Bergenbier S.A.)
Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde (Coca-Cola HBC România)
Vodca OMU (Alexandrion Group)
Zarea Zero.0% Rosé (Zarea)

BEST PRIVATE LABEL
Dream&Co (Mega Image)
Filierele Auchan (Auchan Retail România)
Lambini BIO (Sezamo)
METRO Chef (METRO România)
Miil (Sezamo)

BEST E-GROCERY RETAILER
Bringo
Freshful by eMAG
Sezamo

BEST TECH INNOVATION
Centrul logistic avansat și depozit High-Bay Sustenabil (Fabrica de Lapte Brașov)
Ecosistemul Auchan Retail Media (Auchan Retail România)
PENNY Autonom (PENNY România)

BEST DIGITAL CAMPAIGN
#DoritosBoldSquad by PepsiCo România
Bringo Mall – Ba se poate by Bringo
Bucătăria este a tuturor by Agricola
Lay’s - Iartă-mă, m-am uitat fără tine by PepsiCo
Vis de antreprenor by METRO România

BEST VERTICALLY INTEGRATED BUSINESS
Annabella
Carmistin The Food Company
DIANA
Farmec S.A
Transavia S.A.

SUPPLY CHAIN INITIATIVE OF THE YEAR
Centrul logistic avansat și depozit High-Bay Sustenabil (Fabrica de Lapte Brașov)
Excelență operațională prin automatizare și dezvoltarea competențelor (PepsiCo)

BEST CSR CAMPAIGN
#TrăieșteResponsabil (Bergenbier S.A.)
„Educație pentru Gastronomie Sustenabilă” (Carrefour România)
„Gustă cu atenție. Bucură-te de moment” (Mondelez România)
Permis pentru viitor (MOL România)
Timp pentru bine (Kaufland România)

BEST SUSTAINABILITY INITIATIVE
Agricultură sustenabilă prin programul „Gusturi Românești de la Gospodari” (Mega Image)
Auchan Renewable Energy (Auchan Retail România)
EcoVrac (Carrefour România)
Verde cu Freshful (Freshful by eMAG)
Waste to Green Energy (Carrefour România & Genesis Biopartner)

BRAND OF THE YEAR IN RETAIL & FMCG
Artesana (Artesana)
Lay’s (PepsiCo România)
Napolact (FrieslandCampina România)
Perla Harghitei (Perla Harghitei)
Ursus (Ursus Breweries)

BEST MANAGER OF THE YEAR
Ioan Popa, Președinte Transavia
Mihai Neagu, CEO Perla Harghitei & Apemin Tușnad
Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.
Mircea Moga, CEO Mega Image
Radu Berevoescu, General Manager PepsiCo East Balkans

*Finaliștii sunt listați în ordine alfabetică.

Progresiv Awards 2025: Cine și cum votează

Procesul de votare în cadrul competiției Progresiv Awards este unul încrucișat. Astfel, câștigătorii premiilor „Best International Retailer”, „Best Independent Retailer”, „Best New Retail Concept”, „Best Loyalty Campaign”, „Franchise of the Year”, „Best Online E-Grocery Retailer” sunt aleși exclusiv de către furnizori.

Câștigătorii premiilor „Best FMCG Supplier”, „Best Local FMCG Supplier”, „Best New Food Product”, „Best New Non-Food Product” și „Best New Beverage” sunt aleși exclusiv de către retaileri, iar câștigătorii premiilor „Best Vertically Integrated Business”, „Best Private Label”, „Supply Chain Initiative of the Year”, „Best Digital Campaign”, „Best Tech Innovation”, „Best CSR Campaign”, „Best Sustainability Initiative", „Brand of the Year in Retail & FMCG” și „Best Manager of the Year" sunt aleși de către întreaga industrie de retail & FMCG.

Managerii din companiile finaliste la aceste categorii vor primi formulare de vot personalizate, astfel încât să nu existe posibilitatea de a-și vota proiectul/compania.

Începând cu data de 5 mai 2025, aproximativ 10.000 de profesioniști din piața FMCG vor fi invitați să voteze câștigătorii Progresiv Awards. În această etapă, Progresiv trimite prin email către fiecare dintre profesioniștii selectați din baza de date Progresiv câte un link unic de votare. Linkurile unice garantează faptul că o persoană poate vota o singură dată.

IMPORTANT! Toți managerii din retail sau industria FMCG care nu primesc link unic pentru votare din partea revistei Progresiv se pot înscrie AICI pentru a nota proiecte câștigătoare la Progresiv Awards 2025. Selecția celor care solicită linkuri de votare se va face pe baza criteriilor enunțate pe site-ul www.progresivawards.ro.

Etapa de votare se încheie la data de 23 mai 2025, ora 12:00, iar câștigătorii ediției din acest an vor fi anunțați în cadrul Galei Progresiv Awards 2025, pe 29 mai, la Fratelli Studios.

Proiectul Progresiv Awards a pornit din dorința de a evidenția oamenii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din piața FMCG care setează trenduri și contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum și rolul parteneriatelor puternice între retaileri și furnizori. Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent și obiectiv. Pentru mai multe detalii, accesați Regulamentul competiției, disponibil pe www.progresivawards.ro.

Kaufland Iasi deschidere magazin kaufland expannsiune retea de magazin. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Kaufland deschide al 6-lea magazin din Iași
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al șaselea magazin din orașul Iași. Prin această investiție, compania...
Lidl produce la Vaslui, sub marca proprie Deluxe, mierea cremă cu fructe. Vezi mai multe revistaprogresiv.ro
Lidl produce la Vaslui, sub marca proprie Deluxe, mierea cremă cu fructe
Discounterul Lidl România continuă să aducă în gama sa premium, Deluxe, produse inovatoare, fabricate în România, și extinde portofoliul cu...