Am dat start Progresiv Awards 2025! Înscrie-te în competiție!
Progresiv Awards, proiectul de identificare și recunoaștere a companiilor, proiectelor și managerilor care aduc valoare adăugată în industria de retail & FMCG, revine cu o nouă ediție. Un simbol al calității și excelenței în sectorul FMCG, Progresiv Awards 2025 vine cu șase categorii noi de premii în cadrul celei de-a zecea ediții, dar va oferi și trofee primelor 3 locuri pentru 13 din cele 20 de categorii.
Companiile de profil și jucătorii din piață au la dispoziție 19 zile pentru a-și înscrie propriile proiecte de succes, dar și pe ale partenerilor de business care consideră că merită recunoașterea industriei de retail & FMCG. Termenul maxim de înscriere la Progresiv Awards 2025 este28 martie, ora 23:59.
Progresiv a lansat Progresiv Awards din dorința de a evidenția oamenii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din piața FMCG care setează trenduri și contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum și rolul parteneriatelor puternice.
Cele șase noi categorii de premii la care companiile de profil își pot înscrie proiectele de succes sunt:
- New Retail Concept
- Best Loyalty Program
- Franchise of the Year
- Supply Chain Initiative of the Year
- Best Tech Innovation
- Best Digital Campaign
Ele se adaugă celor 14 categorii de premii existente: Best International Retailer, Best Independent Retailer, Best FMCG Supplier, Best Local FMCG Supplier, Best New Food Product, Best New Non-Food Product, Best New Beverage, Best Private Label, Best E-Grocery Retailer, Best Vertically Integrated Business, Best CSR Campaign, Best Sustainability Initiative, Brand of the Year in Retail & FMCG și Best Manager of the Year. Detalii despre fiecare categorie în parte găsești aici.
De asemenea, în premieră anul acesta în cadrul Progresiv Awards, pentru 13 categorii vor fi înmânate trei trofee, reprezentând Locul 1, Locul 2 și Locul 3, dând șansa astfel companiilor finaliste cu cele mai multe voturi să obțină recunoașterea întregii industrii de retail & FMCG!
Etape Progresiv Awards 2025
Competiția Progresiv Awards se desfășoară în mai multe etape, începând cu 10 martie până pe 29 mai 2025, în cadrul Galei Progresiv Awards, unde vor fi anunțați și premiați câștigătorii.
În prima etapă, ce se desfășoară între 10 martie și 28 martie, companiile dornice să câștige unul dintre trofeele Progresiv Awards pot intra în competiție prin nominalizare sau autonominalizare. Până pe 15 aprilie, Juriul Progresiv Awards, format din specialiști și profesioniști din industriile de research, marketing și consultanță, validează nominalizările și selectează finaliștii de la fiecare categorie. Aceștia intră în etapa de votare din partea publicului, etapă ce se desfășoară între 5 mai și 23 mai, până la ora 12:00. Câștigătorii Progresiv Awards 2025 vor fi anunțați în cadrul Galei de premiere din data de 29 mai.
Procesul de votare în cadrul Progresiv Awards este unul încrucișat. Astfel, câștigătorii premiilor „Best International Retailer”, „Best Independent Retailer”, „Best E-Grocery Retailer”, „Best New Retail Concept”, „Best Loyalty Program” și „Franchise of the Year” sunt aleși exclusiv de către furnizori.
Câștigătorii premiilor „Best FMCG Supplier”, „Best Local FMCG Supplier”, „Best New Food Product”, „Best New Non-Food Product” și „Best New Beverage” sunt aleși exclusiv de către retaileri, iar câștigătorii premiilor „Best Vertically Integrated Business”, „Best Private Label”, „Supply Chain Initiative of the Year”, „Best Digital Campaign”, „Best Tech Innovation”, „Best CSR Campaign”, „Best Sustainability Initiative", „Brand of the Year in Retail & FMCG” și „Best Manager of the Year" sunt aleși de către întreaga industrie de retail & FMCG.
Progresiv Awards este doar una dintre inițiativele Progresiv menite să promoveze și să contribuie la dezvoltarea industriei de retail & FMCG. Aici poți vedea câștigătorii competiției din 2024. Mai multe informații despre Progresiv Awards găsești pe site-ul oficial. Lansat pe piață în mai 1999, Progresiv a avut încă de la început ca obiectiv principal facilitarea comunicării și a parteneriatelor între retaileri și furnizorii de bunuri de larg consum, precum și evidențierea trendurilor de business din retail & FMCG.



