HEINEKEN anunță noi obiective de sustenabilitate pentru 2030
HEINEKEN a anunțat lansarea programului său global 2030 Brew a Better World - un nou set de angajamente ambițioase, ce au ca scop un impact pozitiv asupra mediului, sustenabilității sociale și consumului responsabil de alcool.
HEINEKEN a anunțat recent ambiția de decarbonizare a producției sale, la nivel global, până în 2030 și a întregului lanț valoric până în 2040. Compania își propune ca toate locațiile sale de producție să devină neutre din punctul de vedere al emisiilor de carbon, maximizând energia regenerabilă și eficiența energetică. Ca parte a acestui efort, compania își propune să-și reducă emisiile totale cu 30% până în 2030.
În ceea ce privește circularitatea, HEINEKEN se angajează să elimine trimiterea deșeurilor la depozitele de deșeuri din cele 166 de unități de producție până în 2025.Va accelera utilizarea ambalajelor returnabile și va continua să dezvolte ambalaje inovatoare, cum ar fi cele mai recente ambalaje reciclabile Green Grip din Marea Britanie, care înlocuiesc inelele de plastic de unică folosință folosite pentru baxurile de doze, ajutând la reducerea utilizării plasticului cu 500 de tone în fiecare an.
Producătorul își va reduce și mai mult consumul mediu de apă, la 2,6 hectolitri pe hectolitru (hl/hl) în zonele cu deficit de apă și 2,9 hl / hl la nivel mondial. De asemenea, compania își va echilibra în întregime resursele de apă utilizată, în zonele cu deficit de apă, așa cum face în Mexic, Spania, Egipt și Malaezia. De asemenea, va maximiza refolosirea și recircularea apei sale în zonele cu deficit de apă și va continua să colaboreze cu alți parteneri, prin intermediul fondurilor și alianțelor, pentru a sprijini sănătatea bazinelor hidrografice.
Angajamentele globale ale HEINEKEN pentru 2030 ridică ambițiile de sustenabilitate socială ale companiei. În prezent, procentul de femei reprezentate în echipele de conducere din HEINEKEN s-a dublat față de acum un deceniu, însă rămân în continuare multe oportunități. Pentru prima dată, HEINEKEN stabilește extern un angajament de gen pentru a crește gradul de reprezentare a femeilor în echipele de conducere, la 30% până în 2025 și 40% până în 2030, ca un pas către atingerea echilibrului de gen.
Până în 2023, cel puțin 65% din echipele de conducere din fiecare țară, din fiecare regiune, vor fi compuse din cetățeni regionali, cu scopul de a spori diversitatea culturală și reprezentarea conducerii locale. De asemenea, până în 2023, toți managerii din companie, din întreaga lume, vor fi instruiți în practici de conducere incluzive, adăugându-se la miile de colegi care au parcurs deja formarea.
Având scopul de a se asigura că toți cei peste 80.000 de angajați, la nivel global, au un sentiment de apartenență, HEINEKEN dezvoltă o comunitate de peste 100 de ambasadori ai incluziunii și diversității. Acești ambasadori, în strâns parteneriat cu echipele locale de conducere, ajută la pregătirea planurilor de acțiune care abordează provocările relevante la nivel local, pentru a asigura progresul continuu pe subiecte precum cultură, rasă, gen și nu numai.
Producătorul se angajează să plătească salarii egale pentru aceeași muncă, tuturor colegilor, indiferent de gen. Compania va evalua toate țările și va avea planuri de acțiune pentru orice eventuale lacune, până cel târziu în 2023. Mai mult, folosind evaluări noi, personalizate, ale unor terțe părți, ca punct de referință, fiecare angajat va câștiga nu doar un salariu minim legal, ci mai degrabă un salariu echitabil, până cel târziu în 2023, mai ales în comunitățile cele mai vulnerabile.
Pentru HEINEKEN, Brew a Better World înseamnă, de asemenea, să le ofere consumatorilor posibilitatea de a alege, să manifeste transparență și toleranță zero pentru consumul dăunător de alcool. Bazându-se pe succesul Heineken®0.0, începând din 2020, HEINEKEN are peste 130 de opțiuni de mărci fără alcool.Compania va continua să investească în inovații pentru portofoliul său cu un conținut scăzut sau fără alcool, pentru a facilita accesul consumatorilor la astfel de opțiuni, în funcție de preferință și de ocazie. Până în 2023, compania se va asigura că două opțiuni fără alcool sunt disponibile pe majoritatea piețelor sale.