Freshful by eMAG și Edenred lansează plata online cu carduri de masă

Freshful adaugă o opțiune nouă în sistemul de plată disponibil pe site și în aplicația mobilă: folosirea cardului Ticket Restaurant de la Edenred pentru achiziția cumpărăturilor alimentare. Plata cu tichete de masă, una dintre cele mai populare metode de plată a cumpărăturilor devine astfel disponibilă și pe Freshful, fiind un beneficiu exclusiv al utilizatorilor Edenred. Freshful by eMAG și Edenred lansează plata online cu carduri de masă

„Accelerarea digitalizării în comerțul online a modificat comportamentul de consum în ultimii 2 ani, astfel că integrarea dintre Freshful by eMAG și Edenred a venit ca un pas natural în întâmpinarea consumatorilor care caută un nou mod - mai simplu, mai rapid, mai eficient, de a se bucura de viață, fără grija cumpărăturilor săptămânale. Fiind un brand de tehnologie, căutăm în permanență să introducem noi funcționalități și avantaje pentru consumatorii noștri, astfel încât să ne asigurăm că răspundem rapid nevoilor acestora. Această nouă opțiune deschide celor care devin acum clienții noștri un univers de peste 20.000 de produse de calitate și cu prospețime garantată și le permite cumpărătorilor fideli Freshful să aleagă exact metoda de plată potrivită pentru ei. Am pregătit integrarea acestui tip de plată în aplicația Freshful încă de la lansare, de aceea suntem siguri că acest beneficiu va crește satisfacția clienților și le va echilibra bugetele de cumpărături acum, în apropierea sărbătorilor Pascale, dar și pe viitor”, menționează Anca Leopea, Marketing Manager Freshful by eMAG.

“Odată cu restricțiile impuse de pandemie, din ce în ce mai mulți consumatori au apelat la platformele online de livrare de mâncare sau alimente. 67% dintre angajații din România au declarat că, în timpul lockdown-ului, au comandat de la restaurante folosind servicii de livrare, de take-out sau de click-and-collect, conform Barometru FOOD 2021, un sondaj coordonat de Edenred în 20 de țări, inclusiv în România. Chiar dacă, ulterior, multe dintre restricții au fost eliminate, schimbările intervenite în comportamentul de consum se păstrează. Parteneriatul cu platforma Freshful by eMAG este o continuare firească în completarea gamei de beneficii exclusive oferite de Edenred”, a spus Lelia Mancaș, Head of Marketing, Edenred Romania. 

Pentru a efectua plata cu cardul Edenred, utilizatorii trebuie să își înroleze cardul Edenred pe site-ul Freshful sau în aplicația mobilă. Acest pas se realizează o singură dată, înaintea primei utilizări a cardului Edenred. La efectuarea cumpărăturilor, dacă în coș se află și produse alimentare și non-alimentare, clientul poate alege să plătească produsele alimentare folosind cardul Edenred direct în aplicația Freshful, iar produsele non-alimentare și taxa de livrare le va achita separat, tot în aplicație cu cardul bancar sau ramburs (la livrare – cu cardul la POS-ul mobil sau cash), conform legislației în vigoare cu privire la tichetele de masă. De asemenea, ca pentru toate cumpărăturile Freshful, nu va exista o limită minimă de cumpărături ce pot fi plătite cu cardul Edenred, decât cea definită de limita soldului din cardul fiecărui client.

Citește și: Andrei Popescu, GM Freshful by eMAG, despre vremea creșterii calitative în segmentul de e-groceries

Companie românească fondată în 2021, Freshful oferă, pe platforma online și în aplicațiile mobile, o varietate de peste 20.000 de produse alimentare și bunuri de larg consum de la parteneri și producători locali. Astfel, Freshful vine în sprijinul tuturor celor care vor să economisească timp cu serviciul de livrare rapidă sau programată a unui coș complet de cumpărături săptămânale, de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate, mezeluri, produse congelate și băuturi până la articole de uz casnic. Clienții pot găsi într-un singur loc o diversitate de produse locale, internaționale, ECO și BIO pentru o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos. Comenzile sunt livrate din depozitul cu temperatură controlată în mașini frigorifice până la ușa clientului 7 zile din 7, între orele 8.00-22.00, în intervale programate de 2 ore.

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 900.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), vacanță, flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). Edenred sprijină, de asemenea, fenomenul cultural prin cardurile culturale.


 

Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins pragul de peste 1,1 milioane de livrări în primii doi ani de la intrarea pe...
Bilanț Freshful by eMAG după primul semestru: vânzări de fructe și legume de trei ori mai mari față de 2022
Bilanț Freshful by eMAG după primul semestru: vânzări de fructe și legume de trei ori mai mari față de 2022
În primele șase luni ale acestui an, interesul românilor pentru fructe și legume proaspete a fost în creștere comparativ cu anul precedent....
Un an de Freshful by eMAG: 10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți
Un an de Freshful by eMAG: 10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți
Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful, primul...
Freshful by eMAG după șase luni: 30.000 de clienți, planuri pentru al doilea depozit și extinderea livrării
Freshful by eMAG după șase luni: 30.000 de clienți, planuri pentru al doilea depozit și extinderea livrării
Freshful by eMAG, hipermarketul online lansat la finalul lunii octombrie 2021, a atras în mai puțin de șase luni peste 30.000 de clienți și...