Volumele Coca-Cola au urcat cu 3% în T1
Producătorul de băuturi răcoritoare Coca-Cola și-a majorat, în primul trimestru din acest an, vânzările în volum cu 3%, fiecare regiune și produs din portofoliu înregistrând creșteri, arată raportul financiar al companiei.
Brandurile din portfoliul Coca-Cola au susținut în mare parte creșterea vânzărilor în volum, cea mai mare contribuție venind din partea Cola Light și Cola Zero. Cele două mărci au trecut printr-un amplu proces de rebranding, beneficiind de noi ambalaje și arome, scrie Retaildetail.eu.
Cifra de afaceri la nivel de grup a scăzut cu 16%, până la 6,2 miliarde de euro, peste evoluția estimată însă de analiști. Motivul principal al acestei contracții este legat de reorganizarea activităților de îmbuteliere.
Cu toate acestea, producătorul american a reușit să își majoreze profitul net până la aproape 1,4 miliarde de euro pentru intervalul analizat. La nivelul acestui an, Coca-Cola estimează o creștere de 4% a afacerilor.