Veniturile 7Distribution, creștere de 31% chiar și în contextul pandemiei

Chiar și cu sălile de fitness închise din cauza Covid-19, veniturile distribuitorului de healthy snacks și suplimente pentru sportivi 7Distribution au crescut cu 31% după primele șase luni ale acestui an față de perioada similară a anului trecut, ajungând la vânzări de 5,9 milioane de lei. Veniturile 7Distribution, creștere de 31% chiar și în contextul pandemiei

„Cu toate că sălile de fitness au fost închise o perioadă lungă și până și parcurile au fost închise, deci oamenii nu prea au avut alternative pentru sport, 7Distribution a avut o evoluție pozitivă care s-a datorat în principal promovării susținute a brandurilor, expansiunii în zona de supermarket și hypermarket, dar și dezvoltării în online”, susține Sabin Piso, 7Distribution.

Sălile de fitness au reprezentat 37% din vânzările 7Distribution în 2019, însă în 2020 compania a schimbat strategia de business din moment ce acest sector a fost blocat sub impactul negativ al măsurilor impuse în contextul pandemiei de Covid-19. Potrivit companiei, dacă sălile de fitness funcționau la același nivel ca în 2019, creșterea 7Distribution ar fi putut fi chiar de 60-70% în acest an. A crescut în schimb cererea venită din comerțul modern, supermarketuri și hypermarketuri în special, dar și din online.

7Distribution este prezentă cu produsele brandurilor Nutramino, Olimp Sport Nutrition, Powerbar, în peste 750 de magazine ale partenerilor, printre care Mega Image, Carrefour, Auchan, InMedio, Tabac Xpress, LukOil, Hervis, Intersport, WorldClass Romania.

„Ca previziuni pentru următoarele luni, continuăm să credem în creșterea cifrei de afaceri luând în calcul că restricțiile Covid-19 ce afectează cluburile de fitness vor fi ridicate și, de asemenea, am observat cum clienții din supermarket și hypermarket au început să își schimbe obiceiul de consum, alocând un buget mult mai mare pentru healthy snacks și suplimente pentru a avea o viață mult mai sănătoasă și pentru a consuma produse cu valoare adăugată”, concluzionează Sabin Piso, 7Distribution.

*Articol susținut de 7Distribution.

Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
Manuka Health nr. 1 în România - cotă de piață de 85%, creștere de 157% în 2021
Manuka Health nr. 1 în România - cotă de piață de 85%, creștere de 157% în 2021
Manuka Health din Noua Zeelandă – producător de miere de Manuka – a atins în România o cotă de piață de 85%, fiind nr.1 în România pe...
7Distribution, vânzări în creștere cu 72% în 2020
7Distribution, vânzări în creștere cu 72% în 2020
În 2020 importatorul și distribuitorul 7Distribution a avut o creștere de 72% a veniturilor atingând cifra de 3,5 milioane de euro. 7Distribution...
(P) 7Distribution preia distribuția brandurilor Optimum Nutrition și BSN în România și Bulgaria
(P) 7Distribution preia distribuția brandurilor Optimum Nutrition și BSN în România și Bulgaria
7Distribution a preluat pentru România și Bulgaria distribuția pentru brandurile Optimum Nutrition și BSN, nr. 1 suplimente pentru...
[P] Batoanele proteice Nutramino au ajuns la vânzări de 7,1 mil. lei după doi ani de la lansare
Batoanele proteice Nutramino au ajuns la vânzări de 7,1 mil. lei după doi ani de la lansare
După numai doi ani de la intrarea pe piața din România batoanele proteice Nutramino sunt distribuite în 450 de locații și au înregistrat o...