Batoanele proteice Nutramino au ajuns la vânzări de 7,1 mil. lei după doi ani de la lansare

După numai doi ani de la intrarea pe piața din România batoanele proteice Nutramino sunt distribuite în 450 de locații și au înregistrat o creștere a vânzărilor de 115% în 2018 comparativ cu 2017, până la 7,1 milioane de lei.

Nutramino este un brand specializat de healthy snacks, produs de Glanbia, numărul 1 la nivel mondial pe zona produselor dedicate oamenilor activi, care a raportat venituri de 2,5 miliarde de euro, fiind prezentă în 130 de țări, cu 6.900 de angajați.

Batoanele Nutramino se pliază pe trendurile de consum din România, o piață unde a început migrarea clienților către zona de “healthy snacks”. În prezent, acestea sunt comercializate în rețelele World Class, Mega Image, Auchan, Hervis Sport, Intersport, Esenta Plant, Lukoil și sunt distribuite pe piața locală prin 7Distribution.

Strategia companiei pentru acest an vizează extinderea distribuției atât în zona de key accounts, cât și pe online.

“În 2017, fără experiență în acest domeniu, am investit în zona healthy snacks/alimente și băuturi funcționale întrucât am văzut că aceste produse sunt prezente pe orice raft de retail din Europa de Vest și țările nordice. A fost clar pentru noi că acest trend va ajunge și în România. Am fost selectați astfel de World Class pentru partea de distribuție și pentru brandurile avute în porfoliu, și împreună cu ei am început să promovăm în piață produsele prin foarte multe evenimente. Practic am reușit să accelerăm împreună creșterea acestei piețe și rezultatele se văd deja în cifrele prezentate. Dorim pe această cale să mulțumim retailerilor și consumatorilor care au avut aceeași viziune cu noi și alături de care creștem în fiecare zi”, spune Sabin Piso, 7Distribution.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
Manuka Health nr. 1 în România - cotă de piață de 85%, creștere de 157% în 2021
Manuka Health nr. 1 în România - cotă de piață de 85%, creștere de 157% în 2021
Manuka Health din Noua Zeelandă – producător de miere de Manuka – a atins în România o cotă de piață de 85%, fiind nr.1 în România pe...
7Distribution, vânzări în creștere cu 72% în 2020
7Distribution, vânzări în creștere cu 72% în 2020
În 2020 importatorul și distribuitorul 7Distribution a avut o creștere de 72% a veniturilor atingând cifra de 3,5 milioane de euro. 7Distribution...
(P) 7Distribution preia distribuția brandurilor Optimum Nutrition și BSN în România și Bulgaria
(P) 7Distribution preia distribuția brandurilor Optimum Nutrition și BSN în România și Bulgaria
7Distribution a preluat pentru România și Bulgaria distribuția pentru brandurile Optimum Nutrition și BSN, nr. 1 suplimente pentru...
Veniturile 7Distribution, creștere de 31% chiar și în contextul pandemiei
Veniturile 7Distribution, creștere de 31% chiar și în contextul pandemiei
Chiar și cu sălile de fitness închise din cauza Covid-19, veniturile distribuitorului de healthy snacks și suplimente pentru sportivi...