7Distribution, vânzări în creștere cu 72% în 2020

În 2020 importatorul și distribuitorul 7Distribution a avut o creștere de 72% a veniturilor atingând cifra de 3,5 milioane de euro. 7Distribution, vânzări în creștere cu 72% în 2020

7Distribution este o firmă relativ nouă ce a pornit la drum în anul 2017, cu focus pe categoria de healthy snacks & drinks, având în portofoliul său unele din cele mai bune branduri din nișa în care activează.

Cele mai active branduri și produse ale acesteia în 2020 au fost Nutramino (batoane proteice și băuturi), Olimp Sport Nutrition suplimente nutritive, Optimum Nutrition suplimente nutritive, produsele Powerbar și Manuka Health, respectiv miere de Manuka din Noua Zeelandă.

Produsele 7Distribution sunt prezente în Mega Image, Carrefour, Auchan, InMedio, Tabac Xpress, Hervis, Intersport, Lukoil, rețele de cluburi de fitness WorldClass, StayFit, 700Fit, clubul Stejarii Country Club etc.

Creșterea de 72% este extrem de mare întrucât în 2020, din cauza limitărilor generate de pandemia de Covid-19, rețelele de cluburi de fitness au fost mai mult închise decât deschise, așa că o bună parte a veniturilor a dispărut și a fost compensată de dezvoltarea extrem de rapidă din zona de retail modern.

„Anul 2020 a fost pentru 7Distribution un an foarte interesant în care am testat capacitatea de readaptare rapidă, mai ales în timpul primului val Covid-19 când am văzut că multe afaceri se închid printre care și sălile de fitness care la noi reprezentau o mare parte din venit. Astfel, cu toate că nu știam la ce să ne așteptăm, am pariat pe creșterea de interes pe categoria de healthy snacks & drinks și am listat produsele în mai multe rețele de retail modern și într-un timp foarte scurt de o lună și jumătate. După acest pas, am observat că încep problemele pe transport și pe stocuri, așa că am crescut stocurile masiv ca să putem acoperi cererea pe un minim de 5-6 luni, creștere care s-a dovedit extrem de benefică încât am avut procent de livrare de 98% față de cererea din piață, ceea ce în acest tip de afacere și în aceste vremuri complexe, a fost și este ceva extraordinar. În același timp, am început să avem și canale directe de online, dezvoltând puternic și zona de e-commerce care are la rândul ei o creștere de 20% pe lună începând de acum 6 luni când a fost pornită. În 2021 ne vom concentra pe creșterea de pe e-commerce, unde vedem oportunități extrem de interesante și deja confirmate de creșterile lunare”, a declarat Sabin Piso, CEO 7Distribution.

Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
Instrumentele care vor face din creștere un scenariu realist pentru eMAG și în 2024
Instrumentele care vor face din creștere un scenariu realist pentru eMAG și în 2024
Pentru eMAG, 2023 a fost un an mult mai bun decât estimase, în care investițiile și proiectele din ultimii trei ani au dat roade. Previziunile...
Manuka Health nr. 1 în România - cotă de piață de 85%, creștere de 157% în 2021
Manuka Health nr. 1 în România - cotă de piață de 85%, creștere de 157% în 2021
Manuka Health din Noua Zeelandă – producător de miere de Manuka – a atins în România o cotă de piață de 85%, fiind nr.1 în România pe...
(P) 7Distribution preia distribuția brandurilor Optimum Nutrition și BSN în România și Bulgaria
(P) 7Distribution preia distribuția brandurilor Optimum Nutrition și BSN în România și Bulgaria
7Distribution a preluat pentru România și Bulgaria distribuția pentru brandurile Optimum Nutrition și BSN, nr. 1 suplimente pentru...
Veniturile 7Distribution, creștere de 31% chiar și în contextul pandemiei
Veniturile 7Distribution, creștere de 31% chiar și în contextul pandemiei
Chiar și cu sălile de fitness închise din cauza Covid-19, veniturile distribuitorului de healthy snacks și suplimente pentru sportivi...
[P] Batoanele proteice Nutramino au ajuns la vânzări de 7,1 mil. lei după doi ani de la lansare
Batoanele proteice Nutramino au ajuns la vânzări de 7,1 mil. lei după doi ani de la lansare
După numai doi ani de la intrarea pe piața din România batoanele proteice Nutramino sunt distribuite în 450 de locații și au înregistrat o...