Vânzările P&G au urcat în T3 pe fondul creșterii prețurilor produselor
Vânzările organice ale gigantului Procter&Gamble au avansat cu 4% în al treilea trimestru, reprezentând cea mai mare creștere din ultimii cinci ani, pe fondul cererii ridicate pentru produsele de frumusețe și îngrijire și a majorării prețurilor, scrie Esmmagazine.
Producătorul unor branduri precum detergentul Tide și a pastei de dinți Oral-B a anunțat creșterea prețurilor în cazul câtorva produse din zona îngrijirii locuinței, îngrijirii personale și îngrijirii orale, comercializate pe piața americană. Măsura nu este singulară, urmând modelul Nestle și Unilever. Cele două companii au afișat creșteri ale cifrelor de afaceri în trimestrul al treilea pe fondul majorării prețurilor.
Vânzările produselor de frumusețe au avansat cu 5% în trimestrul al treilea, motoarele de creștere fiind brandurile SK-II și Olay.
Compania a majorat prețurile produselor în țările în curs de dezvoltare, inclusiv în Argentina, Turcia și Rusia, pentru a compensa fluctuațiile de schimb valutar, în condițiile în care instablitatea dolarului face ca produsele P&G să fie mai scumpe pe piețele externe Americii de Nord.
Venitul net al companiei a atins 3,2 miliarde de dolari.





