Vânzările Coca-Cola își revin odată cu ridicarea restricțiilor

Reprezentanții Coca-Cola au anunțat că vânzările au început să crească în iulie față de lunile precedente, mai exact după minusul de 28% înregistrat în trimestrul II al anului, încheiat pe 26 iunie. Vânzările Coca-Cola își revin odată cu ridicarea restricțiilor

Al doilea trimestru al anului a fost marcat de închiderea restaurantelor, teatrelor sau a spațiilor destinate evenimentelor sportive din cauza pandemiei de COVID-19. O parte importantă a veniturilor Coca-Cola este generată din aceste sectoare, unde se comercializează atât băuturi răcoritoare, cât și concentrate folosite ulterior de lanțuri precum McDonald's sau AMC Entertainment Holdings, potrivit Reuters.

Odată cu ridicarea anumitor restricții, scăderea vânzărilor nu a mai fost atât de pronunțată (-25% în aprilie față de -10% în iunie). Mai exact, veniturile Coca-Cola au fost de 7,18 mld. dolari în trimestrul II și, după anunțarea rezultatelor financiare, acțiunile Coca-Cola au crescut cu aproximativ 4%.

În România, sistemul Coca-Cola este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Coca-Cola HBC România, cel mai mare îmbuteliator de băuturi din piața locală, a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de 2,76 miliarde de lei, un avans de 9% față de anul precedent.

Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023 volume de 186,8 milioane de unit cases. Rezultatul...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 3,2 miliarde de lei, în...
Contribuția socio-economică a Sistemului Coca-Cola în România, creștere cu peste 20% în 2021
Contribuția socio-economică a Sistemului Coca-Cola în România, creștere cu peste 20% în 2021
Activitatea Sistemului Coca-Cola – compus din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România – a generat o valoare adăugată în...