Valeputna a deschis primul punct de vânzare, în mallul din Băneasa

Valeputna, brand românesc de produse gourmet din pește, a inaugurat pe 1 aprilie primul punct de vânzare propriu, amplasat în centrul comercial Băneasa Shopping City, în urma unei investiții de peste 15.000 de euro.

Insula deschisă în mallul din Băneasa măsoară 9 metri pătrați, spațiu în care procesatorul are listate 15 produse sub brandul Valeputna, din gamele Gurmandise, gama de păstrăv bio, gama cabanos, cobza și o parte din produsele tartinabile. Pe lângă produsele proprii, procesatorul de păstrăv va comercializa în unitate și produse gourmet internaționale precum: supe și tartinabile din pește marin, tartinabile pe bază de legume, produse pe bază de anșoa și cel mai premiat somon scoțian.

„Încă din primele zile am observat că clienții noștri sunt clienți premium, care pun foarte multe întrebări până a lua decizia de cumpărare. În primele zile, bonul per client premium a depășit 60 de lei și probabil că o strategie va fi retenția lor și mărirea bonului mediu, prin diversificarea coșului personal de cumpărături”, a declarat pentru Progresiv Florin Irimescu, proprietarul Valeputna.

În ceea ce privește vânzările pe care le așteaptă, producătorul estimează încasări de circa 100.000 de lei în fiecare lună. „Vedem ce se întâmplă cu acest punct, tragem concluziile, îmbunătățim și constatăm dacă în strategia noastră este în regulă să mai avem una sau două locații similare în acest an”, a mai spus acesta.

Produsele companiei au fost premiate în cadrul unor competiții internaționale de profil, produsul “Trutta Dux” obținând în 2016 două stele de aur la “Superior Taste Award”, Bruxelles; în 2017 “Păstrăv afumat de Valeputna” a obținut o stea de aur la “Great Taste Award”, Londra; iar în acest an argint la competiția “Monde Selection”, Bruxelles.

Valeputna este un start-up înființat în 2016, în urma unei investiții de 550.000 de euro, ce deține o fabrică de procesare păstrăv și o agropensiune în Valea Putnei, dar și o firmă de distribuție. În 2017, compania a obținut o cifră de afaceri de 320.000 de euro, pentru 2018, estimările fiind de 500.000 de euro.

Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Deși încă nu putem vorbi despre o maturizare, evoluția pieței de e-grocery din ultimul an, de 36,4%, potrivit datelor NielsenIQ, diversificarea...
Produsele din pește, o categorie în care promoțiile luptă cu pragmatismul consumatorilor
Produsele din pește, o categorie în care promoțiile luptă cu pragmatismul consumatorilor
În condițiile în care cuvântul „economisire” reprezintă termenul definitoriu al acestui an, nu este deloc surprinzător faptul că din ce...
Cooperativa Păstrăvul din Țara Ta investește 1,8 mil. euro în prima sa fermă piscicolă
Cooperativa Păstrăvul din Țara Ta investește 1,8 mil. euro în prima sa fermă piscicolă
Cooperativa agricolă Păstrăvul din Țara Ta a inaugurat prima sa fermă piscicolă pe Lacul Oașa, de la care estimează că va obține anual 360...
Tartinabilele, o piață cu evoluții diametral opuse
Tartinabilele, o piață cu evoluții diametral opuse
Sub impactul majorărilor de preț, producătorii și distribuitorii activi în categoria tartinabilelor mizează pe inovații și modificări de...
Bolloga, un concept de 1 milion de euro construit în jurul ideii de sănătos
Bolloga, un concept de 1 milion de euro construit în jurul ideii de sănătos
Asistăm deja de câțiva ani la o dezvoltare accelerată a retailului specializat, iar acest fenomen a depășit și granițele Capitalei. Însă...
Afacerea care s-a dezvoltat cât ai zice... pește
Afacerea care s-a dezvoltat cât ai zice... pește
Valeputna este pariul de 550.000 de euro al antreprenorului Florin Irimescu, făcut în 2016, pe o nișă de piață foarte mică, dar cu ambiție...