În urma unei investiții de 3 mil. euro, Goldplast va fabrica pahare din materiale reciclabile, turnate prin suflare
Goldplast, grup italian ce activează în segmentele veselă, finger food, pahare pentru cocktail şi băuturi spirtoase, a finalizat, recent, investiția într-o nouă linie de producţie pentru pahare turnate prin suflare în Topoloveni, Argeș. Proiectul este dedicat producerii de pahare ce au la bază materie primă complet reciclabilă, turnate prin suflare, parte dintr-o strategie mai amplă de investiţii în fabrica din Argeș, pentru care s-au bugetat trei milioane de euro. Doar în acest an, compania a cheltuit un milion de euro la Topoloveni, din acest buget.
Tehnologia prin care vor fi produse trei milioane de pahare în anul următor este una patentată, proiectată în Europa, ce include utilaje cu o capacitate, calitate şi eficienţă crescută, precum şi matriţe proiectate şi realizate local în departamentul mecanic al fabricii.
„Goldplast este o companie dedicată inovaţiei superioare, de la produsele pe care le propunem clienţilor, diversitatea şi designul acestora, la tehnologia şi materialele folosite. Inovaţia dublată de continua preocupare pentru dezvoltarea competenţelor şi abilităţilor solicitate angajaţilor noştri, precum şi investiţiile în noi tehnologii ne garantează o producţie de calitate şi atingerea obiectivului pe care ni l-am propus: dublarea cifrei de afaceri până în anul 2022”, a declarat Domenico Zaccone, preşedinte şi director executiv al Goldplast.
Anul trecut, compania a obținut vânzări de 33,6 milioane de euro, în creștere cu 6% față de 2015. Prin investițiile în derulare, Goldplast speră să atingă o cifră de afaceri de aproape 70 de milioane de euro, până în 2022.
Noile pahare, pondere de 15% în cifra de afaceri
În noua linie de producție inaugurată în Topoloveni, cu o capacitate totală de producție de patru milioane de unități pe an, compania a angajat aproximativ 20 de persoane şi au fost specializaţi 10 tehnicieni şi un inginer pentru mentenanţă şi procese tehnologice.
Aici vor fi produse atât modelele de pahare patentate existente în prezent în oferta companiei, cât şi modele noi. Produsele sunt destinate în principal producătorilor de vin (Dom Perignon, Veuve Clicqout), restaurantelor, hotelurilor (Lanţurile Hilton, NCH), firmelor de catering şi organizatorilor de evenimente, dar şi marilor retaileri precum Metro Cash&Carry. Produsele vor fi comercializate în întreaga lume, cu preponderenţă în Europa, iar vânzările acestora vor reprezenta, în următorul an, 15% din cifra de afaceri Goldplast.
Goldplast a mai deschis, recent, două birouri în Zurich şi Paris. În fabrica din Topoloveni, italienii produc peste 3.000 de articole, în mai mult de 600 de milioane de unităţi pe an, pe care grupul le comercializează în 39 de ţări.



