În urma unei investiții de 3 mil. euro, Goldplast va fabrica pahare din materiale reciclabile, turnate prin suflare

Goldplast, grup italian ce activează în segmentele veselă, finger food, pahare pentru cocktail şi băuturi spirtoase, a finalizat, recent, investiția într-o nouă linie de producţie pentru pahare turnate prin suflare în Topoloveni, Argeș. Proiectul este dedicat producerii de pahare ce au la bază materie primă complet reciclabilă, turnate prin suflare, parte dintr-o strategie mai amplă de investiţii în fabrica din Argeș, pentru care s-au bugetat trei milioane de euro. Doar în acest an, compania a cheltuit un milion de euro la Topoloveni, din acest buget. În urma unei investiții de 3 mil. euro, Goldplast va fabrica pahare din materiale reciclabile, turnate prin suflare

Tehnologia prin care vor fi produse trei milioane de pahare în anul următor este una patentată, proiectată în Europa, ce include utilaje cu o capacitate, calitate şi eficienţă crescută, precum şi matriţe proiectate şi realizate local în departamentul mecanic al fabricii.

„Goldplast este o companie dedicată inovaţiei superioare, de la produsele pe care le propunem clienţilor, diversitatea şi designul acestora, la tehnologia şi materialele folosite. Inovaţia dublată de continua preocupare pentru dezvoltarea competenţelor şi abilităţilor solicitate angajaţilor noştri, precum şi investiţiile în noi tehnologii ne garantează o producţie de calitate şi atingerea obiectivului pe care ni l-am propus: dublarea cifrei de afaceri până în anul 2022”, a declarat Domenico Zaccone, preşedinte şi director executiv al Goldplast.

Anul trecut, compania a obținut vânzări de 33,6 milioane de euro, în creștere cu 6% față de 2015. Prin investițiile în derulare, Goldplast speră să atingă o cifră de afaceri de aproape 70 de milioane de euro, până în 2022.

Noile pahare, pondere de 15% în cifra de afaceri

În noua linie de producție inaugurată în Topoloveni, cu o capacitate totală de producție de patru milioane de unități pe an, compania a angajat aproximativ 20 de persoane şi au fost specializaţi 10 tehnicieni şi un inginer pentru mentenanţă şi procese tehnologice.

Aici vor fi produse atât modelele de pahare patentate existente în prezent în oferta companiei, cât şi modele noi. Produsele sunt destinate în principal producătorilor de vin (Dom Perignon, Veuve Clicqout), restaurantelor, hotelurilor (Lanţurile Hilton, NCH), firmelor de catering şi organizatorilor de evenimente, dar şi marilor retaileri precum Metro Cash&Carry. Produsele vor fi comercializate în întreaga lume, cu preponderenţă în Europa, iar vânzările acestora vor reprezenta, în următorul an, 15% din cifra de afaceri Goldplast.

Goldplast a mai deschis, recent, două birouri în Zurich şi Paris. În fabrica din Topoloveni, italienii produc peste 3.000 de articole, în mai mult de 600 de milioane de unităţi pe an, pe care grupul le comercializează în 39 de ţări.
 

Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Deși un an provocator, 2024 va reprezenta pentru Morad Foods o perioadă de consolidare și dezvoltare, deopotrivă. După ce a preluat brandurile...
Producătorul Lăptăria cu caimac și-a adâncit pierderile în 2023, până la 2,3 mil. lei
Producătorul Lăptăria cu caimac și-a adâncit pierderile în 2023, până la 2,3 mil. lei
Agroserv Măriuţa, producătorul brandului Lăptăria cu caimac, a raportat anul trecut o cifră de afaceri de aproape 80 de milioane de lei, în...
Programul național care sprijină investițiile în noi unități de procesare, aprobat de Guvern
Programul național care sprijină investițiile în noi unități de procesare, aprobat de Guvern
Guvernul a aprobat procedura de implementare a Programului Investalim care presupune acordarea unei scheme de sprijin în valoare de aproape 600 de...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...