Nestlé Purina investește circa 180 mil. euro într-o fabrică din Marea Britanie

Nestlé a anunțat că va investi 178,6 milioane de euro în fabrica Nestlé Purina PetCare din Wisbech, Marea Britanie, scrie esmmagazine.com. purina

În fabrica din Wisbech sunt produse branduri precum Felix, Gourmet și Winalot. În unitatea de producție lucrează 600 de angajați.

Investiția a presupus instalarea de noi tehnologii și utilaje pentru a îmbunătăți eficiența energetică și reducerea emisiilor de carbon. Proiectul urmează să fie finalizat la începutul anului viitor. În urma acestei investiții au fost recrutați 40 de noi angajați.

Grupul elvețian a precizat că vânzările de produse pentru animalele de companie au înregistrat o creștere susținută, iar în 2023 au reprezentat circa 20% din businessul total al grupului, față de 12% cât reprezentau în urmă cu zece ani.

Nestlé a investit recent și în alte unități de producție pentru divizia de pet care din SUA, Brazilia și Ungaria. În luna mari compania a anunțat o investiție de 203,7 milioane de euro în extinderea fabricii din Silao, Mexic.

Potrivit unui studiu realizat de Euromonitor, proprietarii de animale de companie au cheltuit anul trecut, la nivel global,182,7 miliarde de euro pentru produse dedicate acestora, în creștere cu 6% față de 2022. Pentru acest an creșterea vânzărilor pe această categorie este estimată la 4,7%. Cea mai mare piață pe zona de pet care este în acest moment America de Nord, estimată la 84,8 miliarde de euro, în timp ce Europa de Vest totalizează 37,9 miliarde euro, iar Asia-Pacific 26 miliarde euro.

Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...
 Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Nestlé România a înregistrat o creștere de 2,1% a vânzărilor organice, rezultat peste avansul raportat la nivel de grup. Astfel, Nestlé a...
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare globale pe primul semestru al anului...