URBB și-a majorat afacerile cu 12% pe fondul investițiilor în producție

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a întregistrat în perioada ianuarie – noiembrie o creștere de 12% a afacerilor, până la 650 de milioane lei (brut), comparativ cu aceeași perioadă din 2016, rezultat susținut în special de investițiile în capacitatea de producție. URBB și-a majorat afacerile cu 12% pe fondul investițiilor în producție

URBB, producătorul Tuborg, a depășit în intervalul menționat pragul de 2 milioane de hectolitri, reprezentând o creștere de 10% comparativ cu nivelul de anul trecut. În ceea ce privește activitatea pe segmentul bere, URBB a bifat un ritm de creștere similar – de 10% - față de 2016. Prin comparație, rata de creștere anuală la nivelul întregii piețe de bere din România este estimată la 2-3%, potrivit datelor Asociației Berarii României.

„Performanța noastră pe parcursul acestui an ne va servi drept un punct de referință pentru viitor, în contextul în care, în 2017, am realizat investiții considerabile care s-au tradus într-un răspuns excelent la nivelul pieței, reflectat pozitiv și în performanța financiară a companiei. Această creștere puternică, de peste trei ori mai mare decât ritmul pieței, a fost stimulată de mai mulți factori, dintre care cei mai importanți fiind îmbunătățirea prezenței produselor noastre, de exporturi și, mai ales, de investițiile realizate în acest an”, a declarat Shachar Shaine, Preşedinte URBB.

Un rol esențial pentru avansul afecerilor l-a avut extinderea capacității anuale de producție, de la 2,1 milioane hectolitri, în 2016, la 2,4 milioane în prezent. Creșterea capacității de producție reprezintă unul dintre principalii piloni de investiții ai companiei în acest an, bugetul total ridicându-se la 10 milioane euro. În plus, compania a crescut numărul de angajați la nivel național cu 10% față de anul trecut, până la 775.

URBB deține în portofoliu branduri precum Tuborg, Skol, Carlsberg sau Guinness. Anul trecut compania a raportat o cifră de afaceri de 373 de milioane de lei, în creștere cu 11% față de anul precedent. Profitul însă a înregistrat un declin de 13%, ajungând de la 10,21 milioane de lei în 2015 la 8,89 milioane de lei anul trecut.

bere
Berarii și triunghiul inflație, fiscalitate, vânzări în scădere
După ce 2023 a reprezentat al doilea an consecutiv în care volumele pieței berii s-au contractat, începutul lui 2024 oscilează între un...
Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
Cu un plus de peste 12 miliarde de lei în cont la finalul lui 2023, marile lanțuri de retail active pe piața locală au reușit să bifeze o...
Berea Bucur, peste un milion de litri vânduți în primul an
Berea Bucur, peste un milion de litri vânduți în primul an
Berea românească Bucur, lansată în vara anului 2019 de United Romanian Breweries Bereprod (URBB), etalon al segmentului super premium, a...
Vânzările URBB pe segmentele premium și superpremium, +15%
Vânzările URBB pe segmentele premium și superpremium, +15%
United Romanian Breweries Bereprod (URBB), unul dintre cei mai importanți jucători din piața berii, a înregistrat o rată de creștere în volum...
Un nou Președinte pentru URBB
Un nou Președinte pentru URBB
Începând cu primul trimestru al acestui an, Kobi Dar a preluat funcția de Președinte al producătorului de bere United Romanian Breweries...
Producătorul Tuborg,  creștere de 38% a vânzărilor de bere la doză
Producătorul Tuborg, creștere de 38% a vânzărilor de bere la doză
United Romanian Breweries Bereprod, producătorul Tuborg, a înregistrat o rată anuală de creștere a vânzărilor de bere la doză de 38% în...