Berea Bucur, peste un milion de litri vânduți în primul an
Berea românească Bucur, lansată în vara anului 2019 de United Romanian Breweries Bereprod (URBB), etalon al segmentului super premium, a vândut peste un milion de litri în primul an de la lansare.
„Prin lansarea berii Bucur ne-am dorit să readucem la masa consumatorului atmosfera unui București al secolului XIX sau chiar început de secol XX, cu toate tipologiile vremii și excentritățile lor, prezentate pe fiecare sticlă de bere - neapărat doar în completarea unui produs de calitate necontestabilă. Acest lucru a fost îmbrățișat de amatorii unui gust autentic românesc și deopotrivă, ne-a adus recunoaștere internațională. Anul acesta, juriul The International Taste Institute acordă berii Bucur premiul The Superior Taste Award 2020, fapt ce încununează un an dificil, dar roditor cu rezultate remarcabile, copleșitoare. Mai mult decât atât, 2020 aduce dublu motiv de bucurie, dar și de motivație – la doar un an de la lansarea pe piața locală, Berea Bucur numără peste un milion de litri vânduți!”, afirmă Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.
URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. URBB are un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg 0.0%, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg 0.0%, Bucur, Holsten, SKOL Original, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.