Untdelemn de la Bunica şi-a majorat volumele cu 15% anul trecut

Untdelemn de la Bunica, liderul pieței locale de ulei vegetal și cea mai importantă marcă din portofoliul Expur, și-a majorat volumele cu 15% anul trecut, potrivit datelor publicate de grupul francez Avril, proprietarul Expur. Untdelemn de la Bunica şi-a majorat volumele cu 15% anul trecut

„În ultimii ani, consumatorii români au cumpărat mai puţin ulei vegetal, dar de-o calitate superioară, evoluţia fiind determinată de trei factori: scăderea uşoară a numărului de locuitori, îmbunătăţirea nivelului de trai al populaţiei şi creşterea conştientizării beneficiilor unei diete sănătoase. În acest context, liderul pieţei - Untdelemn de la Bunica - a avut o creştere foarte bună, de 15% în volum, mulţumită unor produse care i-au permis să câştige noi consumatori“, se arată în raportul citat.

Pe piața din România, în topul preferințelor se află în continuare uleiul de floarea-soarelui, însă consumatorii s-au orientat în ultima perioadă spre uleiul de măsline, potrivit datelor publicate de companie. ”Din acest motiv, în parteneriat cu Lesieur Cristal, am lansat anul trecut un ulei de măsline extra virgin, sub brandul Zagora. În prezent, produsul este în faza de testare în marile lanțuri de magazine din București”, se mai arată în raporul publicat de Avril.

Expur este filiala locală a grupului francez Avril. Brandul Untdelemn de la Bunica a intrat în portofoliul Expur în 2013, după ce producătorul l-a preluat de la grupul Cargill. Compania a înregistrat în anul 2017 o cifră de afaceri de 1,13 miliarde de lei, în ușoară creștere față de 2016, având două linii diferite de business, în care lucrează în total peste 400 de angajați: ulei de floarea soarelui îmbuteliat și biodiesel.

Record: Auchan a colectat 1 milion de litri de ulei alimentar uzat de la clienți
Record: Auchan a colectat 1 milion de litri de ulei alimentar uzat de la clienți
Auchan România a colectat până în prezent un milion de litri de ulei în cadrul programului de Colectare și Reciclare a Uleiului Alimentar Uzat...
Cum încearcă producătorii de alimente vegetale să scoată categoria din sezonalitate
Cum încearcă producătorii de alimente vegetale să scoată categoria din sezonalitate
Catalogată drept o categorie puternic influențată de posturile religioase, perioadă în care vânzările cresc double-digit, produsele vegetale...
Bodan Chiritoiu, Autoritatea de concurenta, amenzi
Producători de ulei de floarea soarelui, unt și zahăr, sub lupa Concurenței
Consiliul Concurenței a declanșat trei investigații privind posibile înțelegeri de stabilire a prețurilor pe piețele producției de ulei de...
Uleiul, o categorie ultra sensibilă la factorii externi
Uleiul, o categorie ultra sensibilă la factorii externi
Scumpirea accentuată a uleiului alimentar a făcut ca, din vara anului 2020 până acum, raportul dintre branduri și mărci private să fie...
Producția de ulei de măsline din Italia a scăzut cu peste 25%
Producția de ulei de măsline din Italia a scăzut cu peste 25%
Italia va produce cu 26% mai puțin ulei de măsline decât în 2019, potrivit datelor Confagricultura citate de ESM Magazine. În aceeași...
Strategiile producătorilor de ulei pentru a scoate categoria de sub imperiul comoditizării
Strategiile producătorilor de ulei pentru a scoate categoria de sub imperiul comoditizării
Consumatori recunoscuți ai uleiului de floarea-soarelui, românii fac în continuare alegeri în funcție de preț și mai puțin de calitate....