Untdelemn de la Bunica şi-a majorat volumele cu 15% anul trecut
Untdelemn de la Bunica, liderul pieței locale de ulei vegetal și cea mai importantă marcă din portofoliul Expur, și-a majorat volumele cu 15% anul trecut, potrivit datelor publicate de grupul francez Avril, proprietarul Expur.
„În ultimii ani, consumatorii români au cumpărat mai puţin ulei vegetal, dar de-o calitate superioară, evoluţia fiind determinată de trei factori: scăderea uşoară a numărului de locuitori, îmbunătăţirea nivelului de trai al populaţiei şi creşterea conştientizării beneficiilor unei diete sănătoase. În acest context, liderul pieţei - Untdelemn de la Bunica - a avut o creştere foarte bună, de 15% în volum, mulţumită unor produse care i-au permis să câştige noi consumatori“, se arată în raportul citat.
Pe piața din România, în topul preferințelor se află în continuare uleiul de floarea-soarelui, însă consumatorii s-au orientat în ultima perioadă spre uleiul de măsline, potrivit datelor publicate de companie. ”Din acest motiv, în parteneriat cu Lesieur Cristal, am lansat anul trecut un ulei de măsline extra virgin, sub brandul Zagora. În prezent, produsul este în faza de testare în marile lanțuri de magazine din București”, se mai arată în raporul publicat de Avril.
Expur este filiala locală a grupului francez Avril. Brandul Untdelemn de la Bunica a intrat în portofoliul Expur în 2013, după ce producătorul l-a preluat de la grupul Cargill. Compania a înregistrat în anul 2017 o cifră de afaceri de 1,13 miliarde de lei, în ușoară creștere față de 2016, având două linii diferite de business, în care lucrează în total peste 400 de angajați: ulei de floarea soarelui îmbuteliat și biodiesel.





