Auchan listează uleiurile de măsline de la Măslinescu în zece dintre magazinele sale
Auchan listează, în premieră în zece dintre locațiile sale, uleiurile de măsline ultrapremium, 100% naturale, de la Măslinescu, unica cramă de uleiuri de măsline din România. Produsele din gama Măslinescu beneficiază de trasabilitate controlată, de la moară direct în farfurie, și provin de la cei mai prestigioși producători de ulei de măsline din lume.
Pentru început, o selecție din uleiurile din portofoliul Măslinescu vor putea fi regăsite pe rafturile a zece dintre hipermarketurile Auchan din țară, respectiv Auchan Cotroceni, Drumul Taberei și Berceni, în București, Auchan Timișoara Mall, Oradea, Craiova, Iași, Brașov Coresi, Iulius Cluj și Constanța Mall. Cele patru uleiuri de top de la Măslinescu pe care clienții le vor găsi în magazinele Auchan provin din Spania: ulei de măsline extravirgin Casitas de Hualdo, Arbequina, Picual și Rincon de la Subbetica. Acesta din urmă a fost declarat cel mai bun ulei de măsline extravirgin în ultimii șapte ani în prestigiosul clasament WBOO (World's Best Olive Oils), produs de moara care în 2012 și 2023 a fost declarată cea mai bună moară de ulei de măsline. Rincon de la Subbetica este obținut în primele 4 ore de la recoltare, din măsline soi Hojiblanca, fiind un ulei de măsline extravirgin BIO, DOP, câștigător a peste 720 de premii internaționale începând cu anul 2004.
Selectate de primii și singurii somelieri în ulei de măsline certificați din România, de la unii dintre cei mai cunoscuți și premiați producători din Europa, și alese printr-un proces meticulos ce presupune verificarea fiecărei etape de producție, de la plantație și recoltare, până la îmbuteliere și transport, uleiurile Măslinescu oferă garanția unui produs premium, capabil să satisfacă până și cele mai pretențioase gusturi, având, în același timp, și numeroase beneficii pentru sănătate.
De altfel, uleiurile de la Măslinescu provin doar de la producători care pot controla întreg procesul de producție, de la îngrijirea copacilor la presare, la îmbuteliere și depozitare, care culeg măslinele pe cât se poate manual, dețin o moară proprie și transportă măslinele în maximum câteva ore pentru a fi presate, asigurând astfel o calitate înaltă.
Măslinescu deține în portofoliu aproximativ 200 de uleiuri din șase țări din bazinul mediteranean - Spania, Italia, Portugalia, Franța, Grecia - alături de alte produse auxiliare uleiului. „Am ales să începem cu cele patru uleiuri din Spania pentru că trebuie să fim competitivi din punct de vedere preț pe o nișă precum piața de ulei. Prețul ține de producție, de mâna de lucru, o piață „scumpă" este de exemplu Franța. Însă vom vedea cum va decurge acest test și vom extinde parteneriatul în alte locații Auchan și, poate, cu alte branduri", a explicat Geo Dobre, Director Comercial Măslinescu.
Auchan este primul mare lanț de retail în care Măslinescu și-a listat produsele, acestea mai fiind disponibile pe site-ul propriu și în cadrul unei platforme de e-grocery. „Am găsit deschidere din partea Auchan și dorința de a promova acest produs și de a educa piața, care, de fapt, este o nișă în România", a mai spus reprezentantul Măslinescu. Prețurile produselor Măslinescu listate în Auchan pornesc de la 55 lei și ajung până la 135 lei.
La rândul său, Ionuț Dumitrașcu, Director Produs Auchan Retail România, a explicat cum, din partea retailerului susținerea acestui parteneriat reprezintă o „investiție", categoria uleiului de măsline „neavând cele mai mari vânzări din punct de vedere volumic: Categoria trece printr-o perioadă dificilă în momentul de față, există o penurie de materie primă și, implicit, de produs finit. De-a lungul anilor, piața de ulei de măsline a avut performanțe tot mai mari, în paralel cu creșterea prețurilor. Ce am observat în ultima perioadă este tendința de consum către litrajele mai mici (n.r. produsele Măslinescu se regăsesc doar la 250 ml sau 500 ml), clientul își dorește în continuare ulei de măsline", a explicat acesta.
Vânzările de ulei de măsline reprezintă până la 25% din totalul categoriei de ulei în cadrul Auchan România. Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 28 de hipermarketuri clasice, 5 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 1 magazin în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.