Unilever face o nouă achiziție pe piața înghețatei din Bulgaria

Gigantul anglo-olandez Unilever a achiziționat compania Denny Ice Cream, un producător de înghețată din Bulgaria, scrie Novinite. Unilever face o nouă achiziție pe piața înghețatei din Bulgaria

Valoarea tranzacției nu a fost publicată, cele două companii așteptând acordul Consiliului Concurenței din Bulgaria. Această achiziție a fost coordonată de la București, în condițiile în care operațiunile din zona Europei Centrale și de Sud sunt gestionate din România.

“Suntem încântați să adăugăm brandul Denny Ice Cream în portofoliul nostru. Vorbim de un producător iubit de consumatorii bulgari și care ne va ajuta să cunoaștem și mai bine piața locală”, a spus James Simmons, CEO Unilever South Central Europe.

Denny Ice Cream a fost fondată în anul 1993, de antreprenorii bulgari Tsvetan Tsvetanov și Rumen Danchev, devenind unul dintre cei mai importanți producători locali de înghețată, cu o cifră de afaceri de 6,2 milioane de euro în 2017 și 100 de angajați. Compania deține o unitate de producție în orașul Veliko Târnovo și o rețea de distribuție extinsă.

În urmă cu șapte ani, Unilever South Central Europe a achiziționat brandurile de înghețată ale companiei Darko din Bulgaria. Prin această tranzacție recentă, gigantul anglo-olandez și-a securizat a doua poziție pe piața de înghețată din Bulgaria, după Nestlé.

Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru. În 2017, compania, care deține o unitate de producție la Ploiești, a realizat afaceri de 897,55 milioane lei, în ușoară creștere față de anul precedent, de 1,03%.

 

Ana-Maria Pâslaru predă ștafeta la conducerea Unilever SCE
Ana-Maria Pâslaru predă ștafeta la conducerea Unilever SCE
Andrew Kennedy, în prezent General Manager al businessului Unilever din Europa de Sud-Est, va coordona, începând cu 1 iulie 2022, și businessul...
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Deși o categorie de impuls, pandemia a dat o nouă față pieței de înghețată, favorizând creșterea produselor destinate consumului casnic....
Creșterile de prețuri au asigurat un avans de 7,3% pentru afacerile Unilever, în T1
Creșterile de prețuri au asigurat un avans de 7,3% pentru afacerile Unilever, în T1
Grupul anglo-olandez Unilever a raportat în primul trimestru al acestui an un avans de 7,3% al afacerilor, creșterea fiind atribuită exclusiv...
Unilever face o nouă achiziție pe piața înghețatei din Bulgaria
Unilever face o nouă achiziție pe piața înghețatei din Bulgaria
Gigantul anglo-olandez Unilever a achiziționat compania Denny Ice Cream, un producător de înghețată din Bulgaria, scrie Novinite. Valoarea...