Unilever: Consumul global va rămâne redus în prima parte a anului
14 ianuarie 2021
|
Reprezentanții Unilever se așteaptă ca nivelul consumului global în prima jumătate a anului să rămână similar cu cel de anul trecut. ”Credem că primul semestru din 2021 va fi asemănător cu anul trecut și abia din a doua parte a anului situația se va îmbunătăți”, a declarat CEO-ul companiei, Alan Jope, într-un interviu acordat Reuters.
Unilever, care are în portofoliu branduri ca Dove, Hellman și Tresemme și-a retras anul trecut în aprilie estimările anuale de vânzări, iar Jope a fost foarte precaut după aceea, renunțând să mai facă previziuni de business, pe fondul pandemiei. Totuși, a precizat că estimează pentru compania pe care o conduce un ritm de creștere mai accelerat decât cel al pieței, fără un impact asupra profitului.
Pandemia a impulsionat vânzarea de produse ambalate fabricate de companii ca Unilever, Nestle sau Kraft Heinz, dar Unilever a avut de suferit pe fondul reducerii dramatice a vânzării de produse alimentare în HoReCa.
Jope a mai afirmat că în Estul Asiei (China și Singapore) businessul a revenit la normal, iar în Africa și America Latină, în ciuda unui număr foarte mare de cazuri, consumul se menține la cote normale.
CEO-ul a mai afirmat că va fi menținut în continuare focusul pe ajustarea portofoliului, dar nu vor exista schimbări majore în divizia de beauty și personal care, ci doar vânzări ale unor branduri mici.
2022, un nou an record pe segmentul industrial
Numărul retailerilor internaționali care au ales să implementeze și să consolideze hub-uri logistice în țara noastră se află pe un trend...
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...