Unilever bifează a treia achiziție în mai puțin de o lună
Gigantul anglo-olandez Unilever a încheiat cea de-a treia achiziție în mai puțin de o lună cumpărând afacerea cu produse organice și naturale Mae Terra, din Brazilia.
Valoarea tranzacției nu a fost făcută publică, scrie Foxnews.com. Înființat în 1979, Mae Terra este un brand originar din Brazilia, care a cunoscut în ultima perioadă o dezvoltare accelerată. Portofoliul său cuprinde cereale organice, prăjituri, snackuri și produse de gătit.
Unilever, care deține branduri precum maioneza Hellmann și produsele de îngrijire a pielii Dove, a achiziționat recent producătorul de tonere și produse hidratante Carver Korea pentru 2,7 miliarde de dolari, iar în septembrie Pukka Herbs.
Unilever este cel de-al patrulea jucător la nivel mondial din industria bunurilor de larg consum după vânzări, cu venituri raportate anul trecut de 53 de miliarde de euro la nivel de grup. Compania are în portofoliu sute de branduri, atât alimentare cât și de îngrijire personală, precum Knorr, Dove sau Rexona. Grupul a realizat în prima jumătate a acestui an vânzări de 27,7 miliarde de euro, în creștere cu 3% în termeni comparabili (like-for-like – n.r.) față de aceeași perioadă a anului trecut.
Grupul este prezent și în România prin intermediul companiei Unilever SCE, care în 2016 a realizat afaceri de 867,15 milioane de lei, în ușoară creștere față de anul precedent, de 0,3%.
Sursa foto: Mae Terra Facebook





