Unilever adaugă în portofoliu un brand francez de dermatocosmetice
Gigantul Unilever a înaintat o ofertă de preluare pentru brandul francez de dermatocosmetice Garancia, fondat în anul 2004 de către farmacistul Savéria Coste, scrie Retailtimes.co.uk.
Poziționat pe segmentul premium, Garancia cuprinde o gamă de 38 de produse de îngrijire a tenului și a corpului, comercializate în special în rețelele de farmacii din Franța, respectiv în câteva magazine de retail specializat.
Valoarea tranzacției nu este publică, însă achiziția urmează să fie finalizată în trimestrul al doilea al acestui an după aprobarea autorităților de concurență.
În regiunea din sud-centru a Europei, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. În 2017, compania, care deține o unitate de producție la Ploiești, a realizat afaceri de 897,55 milioane lei, în ușoară creștere față de anul precedent, de 1,03%.





