În ultimii 2 ani, Farmec a vândut cu 67% mai multe produse de protecție solară
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță o creștere accelerată a vânzărilor pe segmentul produselor de protecție solară de circa 67%, în intervalul 2016 – 2018. Pe această categorie, producătorul clujean este prezent cu două game: Gerovital Sun și Gerovital H3 Derma+ Sun.
„Ca urmare a inițiativelor de modernizare și dezvoltare constantă, cele două game de protecție solară ale Farmec s-au menținut pe un curs puternic ascendent. Rata de creștere înregistrată doar în ultimii 2 ani se datorează, printre altele, relansării gamei Gerovital Sun în anul 2016 și proceselor de modernizare și inovare a ambelor game de protecție solară din perioada 2016 – 2018”, a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec.
În topul preferințelor românilor se află produsele cu factor ridicat de protecție solară și de îngrijire a pielii după expunerea la soare. Pe următoarele poziții, în topul produselor vedetă din categorie se află uleiurile de plajă Gerovital Sun și produsele de protecție solară destinate copiilor din gama Gerovital H3 Derma+ Sun. Ponderea celor patru sortimente de produse din fruntea clasamentului este de circa 66.78% din valoarea totală a vânzărilor din categoria de protecție solară.
Citește și:
- Farmec și-a bugetat investiții de 2,4 milioane de euro pentru 2018;
- Vânzările Nufăr și Triumf, plus de 25% după rebranding;
- Turdean, Farmec: „Inovația ne menține în prima linie”;
În ceea ce privește profilul consumatorului, reprezentanții companiei îl descriu ca fiind unul tot mai educat, bine informat în privința protecției solare adecvate, care nu se limitează la achiziția de produse de bază și caută soluții cât mai performante și eficiente, care să aibă grijă de sănătatea și aspectul său.
Linia Gerovital Sun este formată din 21 de produse, care asigură o dublă fotoprotecţie (UVA și UVB). Produsele sunt adresate tuturor categoriilor de consumatori, inclusiv copiilor și bărbaților și sunt adaptate cerințelor specifice ale pielii acestora. De cealaltă parte, Gerovital H3 Derma+ Sun a fost concepută în colaborare cu specialiști din domeniul sănătății, purtând emblema Pharmaceutical Concept. Aceasta este adresată persoanelor cu piele sensibilă, predispuse către alergii solare.
Anul trecut, Farmec a raportat o cifră de afaceri de 214 milioane de lei (45,8 milioane de euro), în creștere cu 9,12% față de 2016.
În martie 2018, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.



