Farmec vrea 200.000 de clienți înscriși în programul de fidelizare BeautyCLUB by Gerovital
Farmec lansează programul de fidelizare BeautyCLUB by Gerovital într-un sistem nou, ce integrează achizițiile din magazinele fizice și cumpărăturile online și vizează să atingă, în următorul an, peste 200.000 de clienți înscriși în program. Programul este structurat pe trei niveluri (Bronze, Silver și Gold) și oferă beneficii exclusive pentru clienți. Fiecare nivel nou deblocat aduce beneficii suplimentare pentru membrii programului.
După creșterea susținută a vânzărilor online din perioada pandemică, vânzările Farmec au înregistrat o recalibrare și la nivelul magazinelor fizice, rezultatele fiind susținute și de investițiile constante în noi locații. Doar în acest an, compania clujeană a deschis șase noi magazine la nivel național, iar rețeaua de magazine proprii Gerovital și Farmec numără în prezent 34 de locații. Noul program BeautyCLUB by Gerovital reunește beneficiile obținute de clienți astfel încât, indiferent de modalitatea de achiziție aleasă, aceștia să se poată bucura de toate avantajele oferite.
BeautyCLUB by Gerovital este configurat după un sistem simplu de gestionat de către clienți. Fiecare achiziție se transformă în puncte de fidelitate ce pot fi folosite ca reduceri la achiziții ulterioare. În plus, membrii programului beneficiază de vouchere valorice cadou de bun venit, promoții exclusive și cadouri surpriză cu ocazia zilei de naștere, transport gratuit la comenzile online, dar și de acces în premieră la produsele noi din portofoliul companiei.
În prezent, programul de fidelizare actual are peste 100.000 de membri activi, iar obiectivul este acela de a dubla numărul acestora în următoarele 12 luni.
„Produsele Farmec se regăsesc în toate casele din România mulțumită unui public ce transmite această tradiție de consum din generație în generație. Este o încredere pe care am câștigat-o prin calitatea constantă a produselor noastre, prin inovație, iar noua structură a programului de fidelizare ne ajută să răsplătim această loialitate”, spun reprezentanții companiei.
Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România, comercializând produsele din portofoliu în peste 30 țări. Rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 12 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Sighișoara, Iași, Galați, Brașov, Sibiu, Timișoara şi Arad și 19 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Oradea, Sibiu și Târgu Mureș. Celor 31 de magazine de brand li se adaugă alte trei magazine franciză, în Baia Mare și Pitești.