Think Food, o nouă serie de evenimente dedicate alimentaţiei

Point Public Affaires, agenţia de comunicare strategică şi public affaires din GMP Group, organizează prima ediţie a evenimentului Think Food, pe 28-29 ianuaria, la Impact Hub Bucureşti. Think Food este o platformă nou lansată de evenimente şi informaţii despre hrană şi valenţele acestei. Prima ediţie a conferinţei reuneşte peste 30 de speakeri pentru a oferi o perspectivă actuală asupra alimentaţiei.  Think Food, o nouă serie de evenimente dedicate alimentaţiei

„Think Food își propune să ne ajute să înțelegem cum se raportează românii la hrană și aduce în atenție teme asupra cărora e bine să medităm: în ce măsură ne determină alimentația viitorul, de ce trebuie să țină cont companiile din această industrie, care sunt efectele asupra sănătății, cum comunicăm cu un consumator care are așteptări”, a declarat Liliana Munteanu, inițiatorul proiectului și Head of Point Connections, business unit în cadrul Point Public Affairs.

Evenimentul se va desfăşura pe parcursul a două zile. În prima zi a evenimentului, asociaţii profesionale şi companii din industria alimentară vor putea discuta cu autorităţile din domeniu şi reprezentanţi ai clasei politice despre nevoile noului consumator și politicile alimentare. Printre subiectele în dezbatere se află: exigenţele noului consumator care dorește proaspăt, natural, fără adaosuri; strategiile de recâştigare a încrederii acestuia; vulnerabilităţile industriei; problemele certificării sau relansarea consumului susţinută de produsele interne.

Cea de-a doua zi, susținută de specialiștii din GMP Group, este dedicată comunicării în industria alimentară - comunicarea în advertising și în digital, cum se gestionează crizele sau cum se poate vindem rămânând onești. La final, Think Food va oferi publicului său „mâncare pentru minte” printr-o sesiune de discuții  cu medici, nutriționiști, psihologi, care vor vorbi despre hrană din diferite perspective. Printre vorbitori se numără: Aurora Liiceanu, psiholog, Simona Tivadar, medic nutriționist, Pavel Chirilă, medic și fondatorul Naturalia si al clinicii Nera, doctor Florin Ioan Bălănică, consultant personal de sănătate, Willy Shuster, biogospodar, Monica Stroe, sociolog, Larisa Petrini, health coach, Cristina Mazilu, redactor-șef Good Food.

Mai multe detalii despre program și speakeri sunt disponibile pe www.thinkfood.ro.

Vizual Interactiv
Strategii de creștere în vremuri impredictibile la INTERACTIV Brașov, 7-8 mai
În contextul actual, în care impredictibilitatea este o constantă, în care inflația continuă să-și pună amprenta asupra comportamentului de...
Trenduri consumator comportamentul consumatorului in 2025 marcat de incertitudine, frica de inteligenta artificiala. vezi pe revistaprogresiv.ro
Consumatorul român, prins în spirala neîncrederii față de lideri
Trăim într-o lume din ce în ce mai polarizată, în care globalizarea, democrația și disparitățile economice influențează cursul lucrurilor....
VIZUAL PARTENERI MEDIA re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics 2025
re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics 2025 – Primul eveniment al anului pentru profesioniștii din retail, curierat și logistică
Business Review anunță organizarea celei de-a opta ediții a evenimentului re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics, care va avea...
Targ Sial 2024, vizitatori la cel mai mare targ de bunuri de larg consum detalii pe www.revistaprogresiv.ro
SIAL 2024, un punct de referință pentru inovație în piața FMCG
La fiecare doi ani, industria alimentară se reunește la Paris, cu ocazia târgului SIAL, pentru a „pune pe masă” atât inovațiile în materie...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Pe o piață cu o dinamică precum cea a retailului și a bunurilor de larg consum orientarea spre inovație, calitatea produselor oferite și...