Think Food, o nouă serie de evenimente dedicate alimentaţiei

Point Public Affaires, agenţia de comunicare strategică şi public affaires din GMP Group, organizează prima ediţie a evenimentului Think Food, pe 28-29 ianuaria, la Impact Hub Bucureşti. Think Food este o platformă nou lansată de evenimente şi informaţii despre hrană şi valenţele acestei. Prima ediţie a conferinţei reuneşte peste 30 de speakeri pentru a oferi o perspectivă actuală asupra alimentaţiei.  Think Food, o nouă serie de evenimente dedicate alimentaţiei

„Think Food își propune să ne ajute să înțelegem cum se raportează românii la hrană și aduce în atenție teme asupra cărora e bine să medităm: în ce măsură ne determină alimentația viitorul, de ce trebuie să țină cont companiile din această industrie, care sunt efectele asupra sănătății, cum comunicăm cu un consumator care are așteptări”, a declarat Liliana Munteanu, inițiatorul proiectului și Head of Point Connections, business unit în cadrul Point Public Affairs.

Evenimentul se va desfăşura pe parcursul a două zile. În prima zi a evenimentului, asociaţii profesionale şi companii din industria alimentară vor putea discuta cu autorităţile din domeniu şi reprezentanţi ai clasei politice despre nevoile noului consumator și politicile alimentare. Printre subiectele în dezbatere se află: exigenţele noului consumator care dorește proaspăt, natural, fără adaosuri; strategiile de recâştigare a încrederii acestuia; vulnerabilităţile industriei; problemele certificării sau relansarea consumului susţinută de produsele interne.

Cea de-a doua zi, susținută de specialiștii din GMP Group, este dedicată comunicării în industria alimentară - comunicarea în advertising și în digital, cum se gestionează crizele sau cum se poate vindem rămânând onești. La final, Think Food va oferi publicului său „mâncare pentru minte” printr-o sesiune de discuții  cu medici, nutriționiști, psihologi, care vor vorbi despre hrană din diferite perspective. Printre vorbitori se numără: Aurora Liiceanu, psiholog, Simona Tivadar, medic nutriționist, Pavel Chirilă, medic și fondatorul Naturalia si al clinicii Nera, doctor Florin Ioan Bălănică, consultant personal de sănătate, Willy Shuster, biogospodar, Monica Stroe, sociolog, Larisa Petrini, health coach, Cristina Mazilu, redactor-șef Good Food.

Mai multe detalii despre program și speakeri sunt disponibile pe www.thinkfood.ro.

Liliana Bock, Maresi România: Digitalizarea a revoluționat industria FMCG
Liliana Bock, Maresi România: Digitalizarea a revoluționat industria FMCG
Pe o piață foarte competitivă cum este cea a bunurilor de larg consum, diferențierea între branduri este dată de...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea,...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și...
European Digital Commerce: speakeri internaționali renumiți vin la cel mai important summit de comerț al primăverii - 4 mai, Marriott
European Digital Commerce: speakeri internaționali renumiți vin la cel mai important summit de comerț al primăverii - 4 mai, Marriott
Evenimentul European Digital Commerce (EDC), hosted by VTEX și Amazon Web Services, a devenit unul marcant pentru...
Natural Refrigerants 2023, singurul eveniment complet din România dedicat industriei frigorifice și de aer condiționat
Natural Refrigerants 2023, singurul eveniment complet din România dedicat industriei frigorifice și de aer condiționat
Singurul eveniment tehnic complet din România, dedicat industriei frigorifice și de aer condiționat -  NATURAL...
Progresiv își extinde portofoliul de evenimente
Progresiv își extinde portofoliul de evenimente
În contextul actual, capacitatea de a vedea schimbarea ca pe o oportunitate a devenit obligatorie. Așa că am folosit...