Sucurile naturale ale Cameliei Șucu, listate în retailul modern

Sucurile naturale și smoothie-urile Iconic, lansate la începutul anului 2013 de femeia de afaceri Camelia Șucu, au fost listate recent în retailul modern. Gama Iconic Health conține în prezent 18 sucuri naturale, 10 smoothie-uri, obținute prin presare la rece și mai multe sortimente de produse gata preparate. O parte dintre acestea sunt disponibile în supermarketurile Carrefour Market Caranfil, Carrefour Express Dorobantilor și Carrefour Green Court.  Sucurile naturale ale Cameliei Șucu, listate în retailul modern

În ultima perioadă segmentul sucurilor naturale este o nișă care  aatras din ce în mai mulți jucători. Spre exemplu, vara aceasta Abalact, liderul pieței de lactate, a intrat pe acastă piață prin lansarea brandului Frupt. Sucurile Frupt sunt disponbile în două sortimente: suc 100% natural de mere și de portocale. Un alt jucător care activează pe această piață este Sloop, brand dezvoltat de Melania Damian și doi investitori străini. Sloop, brand sub care sunt comercializate atât smoothie-uri, cât și fresh de portocale, a fost lansat tot în anul 2013.

Pe lângă businessul Iconic Health, antreprenoarea Camelia Șucu deține și restaurantul Iconic Food&Wine din Capitală, dar și piața de gros din Berceni.
 

Sucul de portocale, încă un produs de bază ce poate deveni aproape un lux
Sucul de portocale, încă un produs de bază ce poate deveni aproape un lux
Încă de la începutul anului, sunt observate scumpiri pentru tot mai multe alimente, inclusiv sucul de portocale, care este în pericol să...
Albert Davidoglu, Macromex: Cred că de acum începe consolidarea pieței locale de retail
Albert Davidoglu, Macromex: Cred că de acum începe consolidarea pieței locale de retail
Deși ultimii 25 de ani au fost marcați de o evoluție spectaculoasă pentru piața FMCG, atât din punctul de vedere al dimensiunii pieței, dar...
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
O categorie cu penetrare mare, lactatele ocupă una dintre cele mai importante poziții pentru Carrefour România, în materie de cerere și...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Anul creșterilor din inovație pentru Grup Lactalis România
Anul creșterilor din inovație pentru Grup Lactalis România
Dacă 2022 a fost o cursă contracronometru pentru Grup Lactalis România, la o primă vedere, 2023 va continua lista anilor plini de provocări. Cu...
Răcoritoarele, categoria în care inflația temperează euforia consumului
Răcoritoarele, categoria în care inflația temperează euforia consumului
Evoluția categoriei de băuturi răcoritoare a stat în ultimii doi ani sub semnul pandemiei, însă, odată cu ridicarea restricțiilor, jucătorii...