Smithfield România devine Comtim România în urma unui amplu proces de rebranding

La 20 de ani de la debutul operațiunilor pe piața locală, cel mai mare producător de carne de porc din România a inițiat un proces de rebranding corporate cu scopul de a oferi publicului larg o imagine clară a misiunii companiei și a modului sustenabil în care produce carne de porc 100% românească. Astfel, începând cu luna octombrie 2024, Smithfield România își va desfășura activitatea sub noua denumire „Comtim Romania SRL”, denumire care se suprapune numelui brandului 100% românesc de carne de porc, Comtim. smithfield devine comtim

„Noul nume aduce un tribut pentru tot ce a însemnat Comtim în trecut și pentru profesioniștii care au pus industria cărnii la loc de cinste. Motiv de mândrie regională și chiar națională, brandul Comtim spune o poveste memorabilă a unei tradiții românești. Echipa noastră duce acum mai departe legenda unui brand de carne cu tradiție națională și gust autentic românesc și ne prezentăm publicului așa cum suntem: o companie solidă care setează standardele de excelență în industrie”, a declarat Goran Panici, Director General Comtim România.

„Activitatea companiei se va desfășura în continuare respectând valorile care au consacrat-o: bunăstarea animală, siguranța angajaților, calitatea și siguranța alimentară, grija pentru mediul înconjurător și sprijin oferit comunităților. Acest proces are loc în contextul reorganizării modului de raportare la nivel de grup, prin care punctele de lucru din SUA, Europa și China devin operațiuni independente de business, iar operațiunile din România vor raporta la nivel de Europa către Morliny Foods”, au completat reprezentanții companiei.

Comtim Romania a dezvoltat în zona de Vest a țării un sistem integrat de operațiuni „de la fermă la furculiță”, pentru a oferi consumatorilor produse din carne de porc 100% românească. Produsele Comtim provin de la animalele crescute în fermele proprii, hrănite cu cereale produse local, de către fermieri din zona de Vest a țării.

Goran Panici, Director General Smithfield România
Smithfield România: Cerere în creștere pentru carnea de porc românească de calitate superioară
Consumul pentru carnea de porc se menține constant în țara noastră, fiind unul dintre alimentele de bază. Totuși, în ultimii ani, tot mai...
Carnea, o categorie care se luptă cu conservatorismul în consum
Carnea, o categorie care se luptă cu conservatorismul în consum
Carnea se bucură de o incidență ridicată în consum, însă clienții rămân în zona de confort, carnea de pui și cea de porc fiind alese de...
Smithfield achiziționează producătorul român de preparate din carne Goodies Meat Production
Smithfield achiziționează producătorul român de preparate din carne Goodies Meat Production
Smithfield Europa, subsidiară a companiei americane Smithfield Foods, a încheiat un acord de achiziție a Goodies Meat Production, un producător...
Cum vor retailerii și producătorii să reaprindă vânzările de produse pentru grătar
Cum vor retailerii și producătorii să reaprindă vânzările de produse pentru grătar
După doi ani în care pandemia a schimbat regulile și dinamica momentului de consum „la grătar”, existând sincope atât în zona de retail,...
Kaufland dezvoltă primul program pentru carne de porc românească în magazine
Kaufland dezvoltă primul program pentru carne de porc românească în magazine
Kaufland este primul lanț de magazine în care 100% din carnea de porc de la Raftul Românesc provine de la porci născuți, și nu doar crescuți...
Afacerile Smithfield România, creștere de peste 40% în 2019
Afacerile Smithfield România, creștere de peste 40% în 2019
Grupul american Smithfield, cel mai mare producător de carne de porc la nivel mondial și liderul pieței locale de profil raportează o cifră de...