Smithfield România: Cerere în creștere pentru carnea de porc românească de calitate superioară

Consumul pentru carnea de porc se menține constant în țara noastră, fiind unul dintre alimentele de bază. Totuși, în ultimii ani, tot mai mulți consumatori români au început să aprecieze și să se îndrepte mai mult către carnea produsă în țară, de calitate superioară. Această tendință se reflectă și în performanțele Smithfield România, lider în domeniul creșterii animalelor și cel mai mare producător de carne de porc din țară. Goran Panici, Director General Smithfield România

„Consumatorii sunt din ce în ce mai preocupați de originea și calitatea produselor pe care le achiziționează și încep să fie orientați mai degrabă către produsele cu valoare adăugată, precum feliate, marinate, vacuum packed, gramaj fix, tocate, etc, față de carnea “commodity” (carne fresh vrac). Vedem în același timp o cerere mai mare pentru carnea de porc de calitate superioară produsă în România”, a declarat Goran Panici, Director General Smithfield România.

Compania deține ferme proprii, moderne și unități de procesare la standarde europene, asigurând trasabilitatea întregului lanț de producție. Smithfield este promotorul unui brand cu tradiție locală și națională care se remarcă în piață prin gust autentic, calitate și origine 100% românească - Comtim. Principalele avantaje ale cărnii produse de către Smithfield sunt prospețimea și standardele de siguranță alimentară, ușor de urmărit de la fermă și până la consumatorul final.

Comtim numără în portofoliul său peste 40 de produse diversificate pe 6 categorii principale, distribuite la nivel național prin rețelele de retail clasic și modern. În prezent, produsele în ambalaje cu greutate mică sunt la mare căutare în retailul modern.

„Încercăm să răspundem în mod constant nevoilor clienților noștri, fie că sunt lanțuri de retail, HoReCa sau chiar consumatorii finali. De aceea, continuăm să investim în dezvoltarea gamei noastre de produse, în îmbunătățirea proceselor de producție și în extinderea capacităților de livrare. Suntem încrezători că tendința de creștere a cererii pentru carne românească de calitate va continua și suntem încântați că putem să oferim în continuare produse autohtone clienților noștri", a mai precizat directorul general Smithfield România.

În ultimii ani, Smithfield și-a dezvoltat noi strategii de business, precum integrarea 100% pe verticală - de la fermă la furculiță, pentru o mai bună valorificare a cărnii proaspete și diversificarea produselor cu valoare adăugată, sub brandul Comtim.
Animalele din fermele companiei sunt crescute cu furaje proprii, iar întregul efectiv de animale este sacrificat în abatorul Smithfield. Acest lanț scurt de producție și trasat de la fermă la raft garantează prospețimea și calitatea produselor. Astfel, compania reușește să se mențină în topul preferințelor consumatorilor prin dezvoltarea unor produse din carne de porc proaspătă cu gust, calitate și proveniența certificată.

Prin investițiile constante în dezvoltarea brandului Comtim și prin promisiunea de a produce „Hrană Bună. În Mod Responsabil®", Smithfield își propune să revitalizeze consumul de carne de porc produsă în România, din cereale românești, pentru români.

*Articol susținut de Smithfield România

Smithfield achiziționează producătorul român de preparate din carne Goodies Meat Production
Smithfield achiziționează producătorul român de preparate din carne Goodies Meat Production
Smithfield Europa, subsidiară a companiei americane Smithfield Foods, a încheiat un acord de achiziție a Goodies Meat Production, un producător...
Metro extinde portofoliul de produse din carne roșie
Metro extinde portofoliul de produse din carne roșie
În 2022, Metro are în focus asigurarea unui sortiment extins în ceea ce privește gama de carne producție proprie, atât prin prisma nivelurilor...
Afacerile Smithfield România, creștere de peste 40% în 2019
Afacerile Smithfield România, creștere de peste 40% în 2019
Grupul american Smithfield, cel mai mare producător de carne de porc la nivel mondial și liderul pieței locale de profil raportează o cifră de...
Smithfield achiziționează un producător de mezeluri din Arad
Smithfield achiziționează un producător de mezeluri din Arad
Grupul american Smithfield, cel mai mare producător de carne de porc la nivel mondial și liderul pieței locale de profil, a cumpărat Maier Com,...