Senneville mizează pe exporturi în Europa cu investiții de 14 mil. euro

Producătorul de prăjituri și produse de patiserie Senneville, business antreprenorial lansat în Timișoara, mizează pe o dezvoltare prin exporturi pentru care a bugetat investiții de 14 milioane de euro în următorii doi ani, inclusiv în producție. David Alb CEO Senneville 002 exporturi prajituri producator local investitii in exporturi. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Dezvoltarea prin internaționalizare și exporturi a companiei Senneville este complementară strategiei de consolidare a parteneriatelor din retail existente prin creșterea punctelor de livrare și a zonelor geografice corespunzătoare și deschiderea de noi oportunități de colaborare cu noi parteneri.

Pe partea de IKA, producătorul de prăjituri și produse de patiserie Senneville lucrează în prezent cu patru parteneri, Kaufland, Profi, Mega Image și Carrefour, și intenționează să se dezvolte, de asemenea, cu brandurile Arca, Senneville și Arca Natural în două noi rețele de magazine la nivel național în 2024 și 2025.

Senneville țintește listarea cu produsele Senneville și mărci private în special în marile lanțuri internaționale.

“Focusul nostru este pe extinderea relațiilor comerciale cu segmentele B2B naționale şi internaționale. În acest sens am început dezvoltarea unei noi facilități de producție capabilă să susțină nevoile specifice ale clienților din retail, Horeca, comerț tradițional. Ca antreprenor, cred foarte mult în potenţialul naţional de producţie alimentară, în creșterea națională și prin export. Experiența noastră de la SIAL Paris îmi confirmă potențialul mare pe care antreprenorii îl au la export, iar internaționalizarea firmelor poate fi susținută prin susținerea producătorilor din industria alimentară care investesc în inovație, promovarea investiţiilor şi a exporturilor româneşti în parteneriat public-privat și realizarea unei noi Strategii Naționale de Export, cu accent mai mare pe domeniul alimentar,” a declarat David Alb, CEO Senneville.

Principalele țări țintite pe plan extern sunt Italia, Spania și Germania.

De asemenea, compania Senneville investește în prezent în orașul Călan, județul Hunedoara, în două fabrici: o unitate producție pentru produse refrigerate, cu produse ambalate în atmosferă controlată și a doua fabrică specializată în produse congelate, cu produse diverse, de la felii individuale la torturi și clătite.

Senneville a înregistrat o cifră de afaceri de 18,3 milioane de lei (3,7 milioane euro) în anul 2023, în creștere cu 81% față de nivelul din 2022.

Marco Hoessl CEO Kaufland Romania & Moldova planurile retailerului pentru Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Planurile Kaufland România într-un peisaj hipercompetitiv
Patru-cinci miliarde de euro – acesta este bugetul alocat de grupul Schwarz pentru dezvoltarea businessului Kaufland din România în ultimii 20 de...
Retailul a adus un plus de 38% pentru afacerile Senneville în 2024. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul a adus un plus de 38% pentru afacerile Senneville în 2024
Producătorul de prăjituri Senneville, business antreprenorial lansat în Timișoara, a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 5,1 milioane de...
Producătorul de prăjituri și produse de patiserie Senneville a încheiat anul trecut cu afaceri de 3,7 mil. euro
Producătorul de prăjituri și produse de patiserie Senneville, afaceri de 3,7 mil. euro în 2023
Producătorul de prăjituri și produse de patiserie din Timișoara Senneville a înregistrat o cifră de afaceri de 18,3 milioane de lei (3,7...
Producătorul timișorean Senneville: Lanțurile de retail generează 50% din businessul nostru
Producătorul timișorean Senneville: Lanțurile de retail generează 50% din businessul nostru
În contextul expansiunii rețelelor de magazine la nivel national, 50% din businessul companiei timișorene Senneville este generat de lanţurile de...