România, în topul celor mai performante țări pentru L'Oréal, în S1
L'Oréal, unul dintre cei mai importanți jucători din industria globală a cosmeticelor, a afișat la nivelul Europei de Est un avans de 7,5% a vânzărilor pentru primul semestru al anului, România și Ucraina fiind două dintre țările care au susținut această performanță, arată raportul financiar al companiei.
Divizia Mass Market și cea a Cosmeticelor Active au bifat cel mai dinamic ritm de creștere datorită unor branduri precum Maybelline New York și NYX Professional Makeup, respectiv La Roche-Posay.
“Toate diviziile de business au înregistrat creșteri, în special Divizia de Lux și cea a Cosmeticelor Active, care au afișat un avans de peste 10%. Evoluția Diviziei de Lux a fost susținută de toate cele patru branduri Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani și Kiehl's. Noile piețe continuă să crească susținut, în special Asia Pacific, zonă de primă importanță pentru grup în acest moment. De asemenea, China își menține ritmul de creștere, alături de India, Malaezia, Indonezia și Vietnam, care afișează un avans procentual de două cifre. Vânzările din Europa de Vest continuă să crească pe o piață care rămâne dificilă”, a punctat Jean-Paul Agon, Președinte și CEO al companiei.
Profitul net al companiei a fost în perioada analizată de 2,3 mld. euro.
L'Oréal are o istorie de 21 de ani pe piața locală, fiind unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de cosmetice alături de Avon și Beiersdorf. L’Oréal România a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 449,5 milioane de lei, în creștere cu 21,6% față de 2017, respectiv un profit net de 61,4 milioane de lei, aproape dublu față de anul 2017, potrivit ultimelor date financiare disponibile.





