România, motor de creștere pentru afacerile L'Oréal în regiune, în T3

Gigantul francez L'Oréal, unul dintre cei mai importanți jucători din industria globală a cosmeticelor, a raportat, pentru trimestrul al treilea, o creștere de 9,2% a vânzărilor like-for-like pentru regiunea Europei de Est, evoluție susținută de țări precum Rusia, Turcia, Ucraina, România și Cehia, potrivit raportului financiar al companiei. România, motor de creștere pentru afacerile L'Oréal în regiune, în T3

Divizia de produse mass-market s-a remarcat printr-o creștere accelerată odată cu lansarea brandului de îngrijire a părului Dream Lenghts și a performanței solide a mărcii Fructis. De asemenea, divizia de cosmetice active continuă evoluția pozitivă datorită brandului La Roche-Posay.

La nivelul întregului grup, vânzările în trimestrul al treilea au crescut cu 7,5% în termeni like-for-like până la valoarea de 21,99 miliarde de euro.

”L’Oréal a reușit să bifeze în trimestrul al treilea cea mai mare creștere a vânzărilor din ultimii zece ani și continuă să crească peste media pieței de profil. Toate diviziile au avut evoluții positive, în special produsele de lux și cosmeticele active. Businessul din Europa de Est accelerează, iar afacerile din Europa de Vest sunt pe un trend pozitiv”, a spus Jean-Paul Agon, Președinte și CEO al companiei.

O creștere solidă a afișat și activitatea online, unde vânzările au crescut cu 47,5%, ajungând să reprezinte 13,5% din businessul total.

L'Oréal are o istorie de 21 de ani pe piața locală, fiind unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de cosmetice alături de Avon și Beiersdorf. L’Oréal România a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 449,5 milioane de lei, în creștere cu 21,6% față de 2017, respectiv un profit net de 61,4 milioane de lei, aproape dublu față de anul 2017, potrivit ultimelor date financiare disponibile.

L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an
L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an
Grupul francez L’Oréal a raportat pentru primul trimestru al acestui an un avans al vânzărilor cu 9,4% până la 11,24 miliarde de euro,...
 L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal Groupe a raportat vânzări de 20,57 miliarde de euro în primele șase luni ale anului 2023, înregistrând o creștere de +12,0% față...
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Smaranda Teleabă a preluat funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea...
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Natura &Co pentru achiziționarea grupului australian de cosmetice de lux Aēsop, printr-o tranzacție cu...
România, în topul celor mai performante țări pentru L'Oréal, în S1
România, în topul celor mai performante țări pentru L'Oréal, în S1
L'Oréal, unul dintre cei mai importanți jucători din industria globală a cosmeticelor, a afișat la nivelul Europei de Est un avans de 7,5% a...
România susține avansul vânzărilor L'Oréal în regiune, în 2018
România susține avansul vânzărilor L'Oréal în regiune, în 2018
Grupul francez L'Oréal, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de cosmetice la nivel global, a afișat un avans de 9,1% al...