România, motor de creștere pentru afacerile L'Oréal în regiune, în T3
Gigantul francez L'Oréal, unul dintre cei mai importanți jucători din industria globală a cosmeticelor, a raportat, pentru trimestrul al treilea, o creștere de 9,2% a vânzărilor like-for-like pentru regiunea Europei de Est, evoluție susținută de țări precum Rusia, Turcia, Ucraina, România și Cehia, potrivit raportului financiar al companiei.
Divizia de produse mass-market s-a remarcat printr-o creștere accelerată odată cu lansarea brandului de îngrijire a părului Dream Lenghts și a performanței solide a mărcii Fructis. De asemenea, divizia de cosmetice active continuă evoluția pozitivă datorită brandului La Roche-Posay.
La nivelul întregului grup, vânzările în trimestrul al treilea au crescut cu 7,5% în termeni like-for-like până la valoarea de 21,99 miliarde de euro.
”L’Oréal a reușit să bifeze în trimestrul al treilea cea mai mare creștere a vânzărilor din ultimii zece ani și continuă să crească peste media pieței de profil. Toate diviziile au avut evoluții positive, în special produsele de lux și cosmeticele active. Businessul din Europa de Est accelerează, iar afacerile din Europa de Vest sunt pe un trend pozitiv”, a spus Jean-Paul Agon, Președinte și CEO al companiei.
O creștere solidă a afișat și activitatea online, unde vânzările au crescut cu 47,5%, ajungând să reprezinte 13,5% din businessul total.
L'Oréal are o istorie de 21 de ani pe piața locală, fiind unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de cosmetice alături de Avon și Beiersdorf. L’Oréal România a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 449,5 milioane de lei, în creștere cu 21,6% față de 2017, respectiv un profit net de 61,4 milioane de lei, aproape dublu față de anul 2017, potrivit ultimelor date financiare disponibile.





