Rezultatele anunțate de Aqua Carpatica pentru campania “Testul Purității”

Brandul Aqua Carpatica a anunțat o creștere de 40% a volumelor de apă minerală vândute în 2014 față de anul anterior și un avans valoric de 44% în același interval, după implementarea campaniei “Testul Purității”. În timpul campaniei, pagina de Facebook a brandului a atins un milion de fani, numărul acestora crescând cu 18.000 față de perioada anterioară – potrivit Facebook Insights la 1 iunie 2014. Mai mult de 100 de bloguri s-au alăturat campaniei pe perioada mai - iulie 2014. Mai mult, în doar două luni de la lansarea “Testului Purității”, site-ul www.testulpuritatii.ro a atins un trafic de peste 100.000 de utilizatori unici, conform Google Analytics. Rezultatele anunțate de Aqua Carpatica pentru campania “Testul Purității”

“Cu toate ca nu am acordat premii și că testele nu au fost gratis, mai bine de 1.600 de surse de apă la robinet, 127 de râuri și lacuri și peste 687 de fântâni au fost testate, rezultatele fiind urcate pe site (pentru perioada mai-iulie 2014). Și, nu în ultimul rând, rezultatele s-au văzut și în vânzări, Aqua Carpatica reușind să vândă cu 6 milioane de litri mai mult decât în aceeași perioadă a anului 2013”, a precizat Monica Rădulescu, Head of Digital & Strategic Planner la CohnandJansen JWT – agenția care a dezvoltat campania “Testul Purității”.

Despre campanie

Aqua Carpatica a lansat “Testul Purității” în prima jumătate a anului 2014. Acesta consta într-o mică fâșie de hârtie, disponibilă în supermarketuri, care le permitea consumatorilor să afle conținutul de nitrați din apa pe care o beau. Primul pas consta în trecerea testului prin apă, iar după 60 de secunde de așteptare se verifică conținutul de nitrați. Rezultatul putea apoi fi postat online, pentru a fi accesat de orice altă persoană interesată.

Site-ul testulpuritatii.ro și aplicația de Facebook dedicată au fost centrul campaniei integrate, ce a conținut spoturi TV, bannere online și facebook (ad-uri și postări). 

Campania a fost premiată la celebra competiție Effie de anul acesta, primind trofeul Grand Effie, alături de Gold Effie la categoria Non-Alcoholic Beverages și Bronze Effie în categoria Brand Experience.

Aqua Carpatica este un brand deținut de Valvis Holding, companie care are în portofoliu și vinul Domeniile Sâmburești.

 

Fostul CEO Mega Image se alătură echipei de conducere Valvis Holding
Fostul CEO Mega Image se alătură echipei de conducere Valvis Holding
Vassilis Stavrou, cel care a condus în trecut operațiunile Mega Image în România, a fost numit CEO al Valvis Holding S.A. și Vicepreședinte...
Perspective line pentru categoria de apă îmbuteliată în acest an
Perspective line pentru categoria de apă îmbuteliată în acest an
O categorie aflată pe un trend ascendent, dar nu neapărat din creșterea consumului, ci mai degrabă din inflație, apa îmbuteliată păstrează...
Jean Valvis vinde către PepsiCo 20% din acțiunile Carpathian Springs, producătorul Aqua Carpatica
Jean Valvis vinde către PepsiCo 20% din acțiunile Carpathian Springs, producătorul Aqua Carpatica
Brandul românesc de apă minerală naturală îmbuteliată Aqua Carpatica, deținut de compania Carpathian Springs SA, și corporația americană...