Fostul CEO Mega Image se alătură echipei de conducere Valvis Holding
Vassilis Stavrou, cel care a condus în trecut operațiunile Mega Image în România, a fost numit CEO al Valvis Holding S.A. și Vicepreședinte executiv de dezvoltare internațională al Carpathian Springs S.A.
Mandatul intră în vigoare de la data de 3 octombrie 2022.
Vassilis Stavrou, fost Director General al Mega Image și Brand President al rețelei Alfa Beta, și-a anunțat plecareadin cadrul Ahold Delhaize la începutul anului 2022. Stavrou și-a început cariera în grup în urmă cu 28 de ani ca manager de depozit. De-a lungul timpului a ocupat însă diverse poziții, printre care SVP Human Resources, Organizational Development & Sustainability, Business Development. În 2015, managerul a fost numit la conducerea businessului din România, care număra la acel moment peste 400 de magazine și o cifră de afaceri de peste 635 de milioane de euro. În 2018, acesta a preluat conducerea rețelei Alfa Beta din Grecia.
„Sunt deosebit de bucuros să ocup o astfel de poziție de conducere într-un Grup care se dezvoltă și evoluează constant. Sunt încântat să mă alătur și voi lucra cu o echipă de management puternică, cu viziune și o strategie puternică”, a declarat Vassilis Stavrou.
„Îi urez bun venit lui Vassilis în marea noastră familie. Eu și Vassilis ne cunoaștem de câțiva ani și împărtășim aceleași valori și principii. El vine în Grupul nostru într-un moment de activitate intensă de dezvoltare. Mai ales în contextul recent anunțatului nostru parteneriat strategic cu PepsiCo. Sunt sigur că experiența importantă pe care Vassilis o aduce cu el va ajuta la implementarea strategiei noastre pentru dezvoltare internațională și durabilă și la consolidarea structurii noastre corporatiste", a punctat și Jean Valvis, Președintele – Director general al grupului de firme Valvis Holding și al Carpathian Springs S.A.
După aproape doi ani de discuții, 20% din acțiunile Carpathian Springs, compania care produce brandul Aqua Carpatica, a intrat în posesia PepsiCo, un gigant cu vânzări de peste 70 miliarde de euro anual. Dacă în prezent vânzările înregistrate de brandul Aqua Carpatica aduc anual în contul producătorului Carpathian Springs circa 90 de milioane de euro, tranzacția cu PepsiCo va mări ritmul de dezvoltare în următorii cinci ani, iar ponderea exporturilor va urca la o treime din cifra de afaceri, a spus pentru Progresiv Jean Valvis.
Aqua Carpatica a fost lansată în 2010, iar după patru ani a devenit cel mai bine vândut brand de apă minerală plată din România. Doi ani mai târziu, în 2016, a fost listat pe 16 piețe externe, acesta fiind și momentul în care brandul depășea pragul de vânzări de 40 de milioane de euro. După acești primi pași în direcția exporturilor, ritmul de creștere a fost unul vertiginos, evoluție care a atras după sine o majorare de patru ori a capacității de îmbuteliere. Această mișcare a permis companiei să susțină atât piața internă – unde vânzările creșteau double digit –, cât și exporturile în Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, UAE, China, Japonia, Israel, Germania, Australia, Spania și Rusia. Portofoliul Aqua Carpatica oferă o gamă largă de produse în toate formele de ambalaj (sticlă, PET și doze de aluminiu). Potrivit ultimelor date financiare, compania Carpathian Springs a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 333 milioane lei (68 milioane euro), în creștere cu 20% față de 2020, respectiv un profit net mai mare cu 14%, de 47 milioane lei (circa 10 milioane euro).