Producătorul Zewa speră ca statul român să asigure buna circulație a mărfurilor

În contextul răspândirii pandemiei de coronavirus (COVID 19) și în România, reprezentanții Essity, producătorul Zewa, spun că se așteaptă ca statul român să asigure o bună circulație a mărfurilor, astfel încât magazinele să poată fi aprovizionate în condiții similare cu cele normale. Producătorul Zewa speră ca statul român să asigure buna circulație a mărfurilor

”Fabrica de la care ne aprovizionăm, din Austria, produce la capacitate maximă în acest moment, pentru a face față volumului crescut venit din toate țările învecinate. Volumul solicitat de marii retaileri (IKA) a crescut substanțial în ultima săptămână, iar noi depunem toate eforturile pentru a reaproviziona magazinele”, spune Rareș Gavenea, Sales Manager România&Bulgaria&Moldova la Essity.

Essity România este unul din cei mai mari jucători din categoria hârtie, având în portofoliu branduri ca Zewa, Tork, Libresse și Tena.

Până în prezent, stocurile de materii prime sunt suficiente pentru a face față unui volum crescut de vânzări. Însă reprezentanții Essity recomandă cumpărătorilor să nu își facă stocuri exagerate, pentru a putea fi asigurată continuitatea la raft a produselor.

”Ținând cont de situația actuală, livrările către retaileri reprezintă principala noastră preocupare, evident după siguranța angajaților și colaboratorilor. Acestea se desfășoară în condiții dificile, întâmpinăm întârzieri, însă împreună cu partenerii noștri încercăm să găsim soluții mai bune pentru a reduce timpii de livrare”, detaliază Rareș Gavenea.

Compania a decis încă de săptămâna trecută închiderea biroului și punerea la dispoziția angajaților a tuturor resurselor necesare pentru a-și desfășura activitatea de acasă. Pentru echipa de vânzări din magazine, a fost redus timpul petrecut în acestea și au fost asigurate soluțiile recomandate pentru igienă.

Conform datelor raportate la Ministerul Finanțelor, Essity România a avut în 2018 o cifră de afaceri netă de 215,6 milioane lei și un profit de net de 11,4 milioane lei.

Produsele din hârtie, teren de confruntare între branduri și mărcile private
Produsele din hârtie, teren de confruntare între branduri și mărcile private
Piața locală a produselor de hârtie, evaluată la peste 300 de milioane de euro, este una extrem de competitivă, în care se dă „o bătălie...
Bilanțul măsurilor de siguranță față în față cu cel de-al doilea val al pandemiei
Bilanțul măsurilor de siguranță față în față cu cel de-al doilea val al pandemiei
Extinderea alarmantă a cazurilor de infectare cu noul coronavirus la nivel european a dus din nou la măsuri extreme luate de autorități....
Vânzările Essity la nivel global au crescut cu 8% în Q1
Vânzările Essity la nivel global au crescut cu 8% în Q1
Compania suedeză Essity a raportat un avans mediu al vânzărilor de 8% în primul trimestru din 2020, cu precizarea că în luna martie vânzările...
Strategiile brandurilor de hârtie pentru valorizarea unei categorii „commodity”
Strategiile brandurilor de hârtie pentru valorizarea unei categorii „commodity”
Produsele din hârtie reprezintă o categorie “commodity”, însă brandurile active în piață pot crea și o conexiune cu consumatorul la nivel...