Vânzările Essity la nivel global au crescut cu 8% în Q1
Compania suedeză Essity a raportat un avans mediu al vânzărilor de 8% în primul trimestru din 2020, cu precizarea că în luna martie vânzările au crescut cu 20%. Profitul operațional înainte de amortizare s-a majorat cu 67%, ajungând la 5,33 miliarde de coroane (528 milioane de dolari), arată raportul financiar publicat de producătorul suedez.
”Vânzările din lunile viitoare vor suferi, ca urmare a stocurilor făcute de cumpărători în martie, iar vânzările din zona de igienă profesională vor scădea, pe fondul unei industrii turistice și de HoReCa puternic lovite de pandemie”, au afirmat reprezentanții Essity.
Pe de altă parte, ei estimează că pe termen lung pandemia va duce la o cerere sporită de produse de igienă, ca de exemplu cele destinate mâinilor.
Reprezentanții companiei declarau în martie că toate fabricile operează la capacitate maximă, pentru a face față cererii foarte mari pentru toate produsele, dar mai ales pentru hârtie igienică.
Essity este cel de-al doilea producător mondial de produse de hârtie, cum ar fi servețele sau hârtie igienică, având în portofoliu branduri precum Zewa, Lotus, Edet, Tempo sau Vinda. De asemenea, este lider global în sectorul produselor de igienă profesionale, reunite sub brandul Tork.
Compania suedeză, ai cărei competitori sunt Procter&Gamble și Kimberly-Clark, spune că măsurile luate pentru limitarea pandemiei ridică un semn de întrebare asupra rezultatelor financiare viitoare.





