Producătorul sucurilor Profructta, vânzări de 500.000 de lei în S1

Premium Fruct, producătorul sucurilor naturale Profructta, a înregistrat în primele șase luni ale acestui an vânzări de 500.000 de lei, în creștere cu 30% față de primul semestru din 2017. Producătorul sucurilor Profructta, vânzări de 500.000 de lei în S1

”Odată cu evoluția pieței, dar și a gusturilor românilor, din marea industrie a băuturilor au început să iasă la suprafață și micii producători de sucuri naturale, fapt pentru care vânzările sunt în creștere în fiecare an. Încercăm să fim cât mai aproape de clienții noștri și în magazine, cu degustări, promoții și diverse campanii de informare și, de asemenea, colaborările cu partenerii noștri din Horeca sunt importante”, a explicat Hayat Nabulsi – Coordonator Marketing – Premium Fruct SRL.

Pentru 2018, producătorul și-a bugetat o dinamică peste cea din primul semestru. ”Estimăm o creștere de peste 30%. Orientarea consumatorilor spre un stil de viață sănătos și importanța pe care aceștia o acordă calității produselor va face posibilă o astfel de evoluție”, a mai precizat Hayat Nabulsi.

Premium Fruct produce sucuri 100% naturale, din fructe precum mere, pere, vișine, cireșe, coacăze și fructe de pădure. Recent producătorul a lansat un sortiment nou, ,, Multe fucte”.  Mixul conține măr, pară, vișine, cireșe, afine, zmeură, mure, coacăze și cătină. În plus, compania are certificarea ECO pentru fructele din pădure, iar în luna august va lansa pe piața din România patru sortimente de sucuri ecologice (afine, mure, zmeură și un mix din cele trei).

Fabrica are sediul în Câmpulung Muscel și procesează între 2.000 și 4.000 de litri de suc de fructe pe zi, toată materia primă folosită în producerea sucurilor fiind achiziționată de la producători autohtoni și din pădurile din zonă. În prezent, produsele Profructta sunt comercializate în Auchan, Mega Image și Cora, precum și în rețele de magazine ca Inmedio, brutăriile Paul, Pain Plaisir și Mon Melis Brașov, cofetăriile Tip Top, dar și în restaurante și cafenele.


 

cristian_salceanu_ceo_sezamo_0_0
Vânzarea de legume și fructe generează peste 20% din încasările Sezamo în România
Sortimentația de produse eco pe zona de legume și fructe din portofoliul Sezamo a crescut cu până la 37% față de anul precedent, în...
Rodagria sau pariul pe modernizarea și „fructificarea” potențialului agriculturii românești
Rodagria sau pariul pe modernizarea și „fructificarea” potențialului agriculturii românești
Despre sectorul agricol din România se spune des că este subdezvoltat și, prin urmare, incapabil să atragă investiții care să genereze...
Sezamo reduce prețurile la fructele și legumele de sezon produse local cu până la 30%
Sezamo reduce prețurile la fructele și legumele de sezon produse local cu până la 30%
Sezamo reduce prețurile la fructele și legumele de sezon cultivate de către micii producători locali cu până la 30%. Acțiunea are ca scop...
Românii comandă cu 80% mai mult de la producătorii locali pe timpul verii
Românii comandă cu 80% mai mult de la producătorii locali pe timpul verii
În perioada sezonului cald, românii preferă să cumpere tot mai mult legume și fructe de la producătorii locali, arată datele Freshful by...
Teren fertil pentru scumpiri în categoria de fructe și legume
Teren fertil pentru scumpiri în categoria de fructe și legume
Cu o creștere de 16,7% în termeni valorici și o scădere de 1,1% în termeni volumici, categoria fructelor și a legumelor pare să fi rămas în...
Premium Fruct, producătorul Profructta, a depășit pragul de afaceri de 200.000 de euro
Premium Fruct, producătorul Profructta, a depășit pragul de afaceri de 200.000 de euro
Premium Fruct, producătorul sucurilor naturale Profructta, a afișat anul trecut afaceri de 220.000 de euro, valoare dublă față de rezultatul...