Sezamo reduce prețurile la fructele și legumele de sezon produse local cu până la 30%

Sezamo reduce prețurile la fructele și legumele de sezon cultivate de către micii producători locali cu până la 30%. Acțiunea are ca scop facilitarea accesului clienților la produse prin scăderea prețului până la nivelul fructelor și legumelor produse în masă, iar costurile acestei acțiuni vor fi suportate de către Sezamo. Produsele sunt livrate până la ușa clienților, chiar și în 6 ore de la recoltare. Sezamo reduce prețurile la fructele și legumele de sezon produse local cu până la 30%

Sezamo susține micii fermieri și producători locali, pe care îi ajută să ajungă la clienți și să își crească producția. Sezamo a redus prețurile la o selecție de fructe și legume de sezon, precum ECO roșii „Fetele Rumene” și ECO zmeură  România de la Nasul Roșu, mure România de la Ferma de Mure, caise românești de la Lacul Rezii, vinete graffiti și vinete albe România de la ferma Lolita.

„La Sezamo, să fii mic producător local nu înseamnă doar să fii din România. Mic producător local înseamnă o afacere mică, de multe ori de familie. Ne interesează, bineînțeles, și proximitatea: să fie aproape de depozitul nostru pentru a ne oferi prospețime maximă și pentru a contribui la reducerea amprentei de carbon. Sunt cazuri în care trimitem camioanele noastre pentru a-i ajuta la recoltare, astfel încât ei să se concentreze pe calitatea producției”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, CEO Sezamo România.

Clienții Sezamo sunt mari amatori de fructe și legume proaspete, 9 din 10 coșuri incluzând cel puțin un produs de acest gen. Dintre fructele și legumele achiziționate de către clienții Sezamo, 25% sunt ECO. Sezamo are în prezent cel mai mare sortiment de fructe și legume ECO din piață, cu aproximativ 90 de tipuri de produse disponibile zilnic, dintre care, în sezon, 75% sunt românești. Principalele motive ale achiziției de produse ECO sunt siguranța, faptul că provin de la producători certificați și calitatea superioară. Principalii cumpărători sunt părinții care cumpără pentru copii, mai ales în perioada diversificării, persoanele care își doresc un stil de viață mai sănătos și cele care au diete speciale.

În funcție de sezon, în oferta supermarketului online se regăsesc peste 400 de feluri de fructe și legume, atât de la producători locali, cât și de la producători internaționali, atât standard, cât și ECO. Pe perioada sezonului românesc, cea mai mare parte dintre articolele fructe și legume ECO sunt din producție locală. Sezamo colaborează pe partea de fructe și legume cu 25 de producători români, dintre care o parte semnificativă precum Nasul Roșu, Coșul cu Fructe, Sirio Organic, Rora, Livada Domniței, Euromellis, Beleza Store și Florea Doru Constantin, cultivă și produse ECO. În plus, există o serie de fructe și legume produse de fermierii români special pentru Sezamo: Coșul cu Fructe produce vinete albe, care au pulpa mai densă, mai cremoasă și mai puțin amăruie decât cele violet. Un alt furnizor, Nasul Roșu, produce special pentru Sezamo ECO dovlecei galbeni și dovlecei rotunzi românești. Produsele de la fermierii din apropiere, precum Nasul Roșu, ajung pe masa clienților în 6 ore de la recoltare.

Printre cele mai vândute fructe în luna iunie se numără zmeura, bananele, pepenele, mere și portocale. În ceea ce privește legumele, vedetele lunii iunie au fost roșiile, ceapa, castraveții, cartofii și verdețurile. Sezamo oferă o selecție fantastică de peste 12000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m² situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (12000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de supermarketuri sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane euro în 2021.
 

Sezamo, parteneriat cu peste 40 de producători locali de verdețuri
Sezamo, parteneriat cu peste 40 de producători locali de verdețuri
Supermarketul online Sezamo anunță deschiderea sezonului de trufandale, în urma unui parteneriat cu peste 40 de producători locali, majoritatea...
Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Șase din zece coșuri de cumpărături din cadrul supermarketului online Sezamo includ produse de brutărie sau patiserie. Acestea sunt coapte în...
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are începând cu luna septembrie un nou CEO în persoana lui Gabril Makki. Acesta...
Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi pentru 8.000 de clienți în perioada de testare
Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi pentru 8.000 de clienți în perioada de testare
Supermarketul online Sezamo, parte a unicornului ceh Rohlik, lansat oficial săptămâna trecută, în urma unei investiții de 6 milioane de euro,...