Premium Fruct, producătorul Profructta, a depășit pragul de afaceri de 200.000 de euro

Premium Fruct, producătorul sucurilor naturale Profructta, a afișat anul trecut afaceri de 220.000 de euro, valoare dublă față de rezultatul obținut în 2016, a anunțat compania. Premium Fruct, producătorul Profructta, a depășit pragul de afaceri de 200.000 de euro

În prezent, produsele Profructta sunt comercializate în Auchan, Mega Image și Cora, precum si în rețele de magazine ca Inmedio, brutăriile Paul și Mon Melis Brașov, dar și în restaurante și cafenele.

Premium Fruct produce sucuri 100% naturale, din fructe precum mere, pere, vișine, cireșe, coacăze și fructe de pădure dar și morcov, ridiche neagră, sfeclă și țelină. Fabrica are sediul în Câmpulung Muscel și procesează între 2.000 și 4.000 de litri de suc de fructe pe zi, toată materia primă folosită în producerea sucurilor fiind achiziționată de la producători autohtoni și din padurile din zonă. La finalul anului trecut, compania a obținut certificare bio pentru câteva din aceste sortimente de sucuri.

“Consumatorul român nu este obișnuit să consulte informațiile oferite de către producători pe etichetă și achiziționează adeseori produse care nu corespund așteptărilor. Mai mult, legislația în vigoare este foarte permisivă în ceea ce privește alimentele așa zis naturale. În același timp, în piața produselor organice, rigoarea este mult mai mare, de aceea, sperăm ca în viitorul apropiat și românii să fie mai atenți la ceea ce achiziționează și să aleagă produse naturale, fără adaosuri și conservanți.” a mai spus Andreea Mureșeanu, Director General al companiei.

Potrivit acesteia, în România consumul de sucuri naturale este foarte redus, mai mic de 3 litri pe cap de locuitor pe an.

Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Deși încă nu putem vorbi despre o maturizare, evoluția pieței de e-grocery din ultimul an, de 36,4%, potrivit datelor NielsenIQ, diversificarea...
Rodagria sau pariul pe modernizarea și „fructificarea” potențialului agriculturii românești
Rodagria sau pariul pe modernizarea și „fructificarea” potențialului agriculturii românești
Despre sectorul agricol din România se spune des că este subdezvoltat și, prin urmare, incapabil să atragă investiții care să genereze...
Românii comandă cu 80% mai mult de la producătorii locali pe timpul verii
Românii comandă cu 80% mai mult de la producătorii locali pe timpul verii
În perioada sezonului cald, românii preferă să cumpere tot mai mult legume și fructe de la producătorii locali, arată datele Freshful by...
Teren fertil pentru scumpiri în categoria de fructe și legume
Teren fertil pentru scumpiri în categoria de fructe și legume
Cu o creștere de 16,7% în termeni valorici și o scădere de 1,1% în termeni volumici, categoria fructelor și a legumelor pare să fi rămas în...
Producătorul sucurilor Profructta, vânzări de 500.000 de lei în S1
Producătorul sucurilor Profructta, vânzări de 500.000 de lei în S1
Premium Fruct, producătorul sucurilor naturale Profructta, a înregistrat în primele șase luni ale acestui an vânzări de 500.000 de lei, în...