Producătorul Nivea achiziționează un brand de cosmetice naturale

Beiersdorf a anunțat achiziția brandului german de cosmetice naturale Stop the Water While Using Me!. Cele două companii își vor uni forțele pentru a dezvolta mai multe inițiative de sustenabilitate, au transmis reprezentanții Beiersdorf, citați de ESM Magazine. Producătorul Nivea achiziționează un brand de cosmetice naturale

Stop the Water While Using Me!, fondată în 2011, dezvoltă produse biodegradabile și care utilizează ambalaje reutilizabile. Compania a avut întotdeauna un mesaj puternic spre utilizarea responsabilă a resurselor de apă. Gama include produse pentru îngrijirea corpului și a părului, precum și unele destinate îngrijirii orale.

Afacerile Stop the Water While Using Me! vor fi și în continuare administrate independent, a transmis Ian Holding, General Manager al Beiersdorf.

"Credem că parteneriatul că Beiersdorf va fi unul de tip win-win-win pentru toate părțile implicate: noi, Beiersdorf și mai ales mediul înconjurător", a declarat și Nina Witt, CEO al Stop the Water While Using Me!, potrivit sursei citate.

Bolt Market a evitat irosirea a 2,8 tone de produse alimentare în România, în 2023
Bolt Market a evitat irosirea a 2,8 tone de produse alimentare în România, în 2023
Bolt Market a reușit să evite irosirea a 2,8 tone de produse alimentare în România, în 2023, cu ajutorul categoriei Save Me!, disponibilă în...
NIVEA celebrează 25 de ani de inovație Q10
NIVEA celebrează 25 de ani de inovație Q10
NIVEA a lansat primele produse antirid ce conțin coenzima Q10 în 1998. Prin această inovație, compania a dus la următorul nivel ingredientele...
Nivea, motorul care a asigurat creșteri de două cifre pentru vânzările Beiersdorf în S1
Nivea, motorul care a asigurat creșteri de două cifre pentru vânzările Beiersdorf în S1
Beiersdorf și-a îmbunătățit prognoza de creștere pentru acest an, pentru a doua oară consecutiv, după ce brandul Nivea și produsele dermato...
Vânzările Beiersdorf au crescut anul trecut cu 6,3% în Europa de Est
Vânzările Beiersdorf au crescut anul trecut cu 6,3% în Europa de Est
Beiersdorf, producătorul unor branduri precum Nivea și Eucerin, și-a majorat afacerile cu 9,7% în 2021, până la 7,6 miliarde de euro, avansul...
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova, începând cu 1 decembrie 2021. Martin Stoebe a preluat funcția...
Beiersdorf cumpără un brand de la Bayer pentru 550 de milioane de dolari
Beiersdorf cumpără un brand de la Bayer pentru 550 de milioane de dolari
Beiersdorf, producătorul Nivea, a achiziționat brandul american de protecție solară Coppertone de la compania Bayer pentru suma de 550 de...