Producătorul Milka, rezultate peste așteptări în T2
Producătorul global de dulciuri Mondelēz International și-a îmbunătățit previziunile de vânzări pentru anul fiscal 2019, datorită rezultatelor financiare pozitive din trimestrul doi care au fost peste așteptări. Astfel, compania a raportat o creștere organică a vânzărilor nete de 4,6%, până la pragul de 6,06 miliarde de dolari, în timp ce volumele s-au majorat cu doar 1,6% în perioada aprilie-iunie 2019.
Rezultatele au la bază atât avansul prețurilor cu 3 puncte procentuale, cât și cererea în creștere din piețe precum China, India, Rusia și Mexic. America Latina a fost lideră la capitolul creșteri organice, înregistrând un plus al veniturilor de 10,9%. În regiunea Asia Orientul Mijlociu și Africa producătorul a bifat un plus de 4,7%, în timp pe piața din Europa creșterea a fost de 3,9%.
”Performanța demonstrează potențialul strategiei noastre de a accelera creșterea bazată pe volum atât în piețele mature, cât și în cele în curs de dezvoltare. Atenșia oferită consumatorului este strategia din spatele investițiilor în publicitate și promovarea brandurilro locale și globale, dar și a accelerării inovațiilor și îmbunătățirea capacității de distribuție”, a declarat Dirk Van De Put, CEO-ul Mondelēz.
Compania se așteaptă să încheie anul financiar 2019 cu o creștere de peste 3%, în condițiile în care așteptările inițiale erau în jur de 2%.





