Producătorul Milka, rezultate peste așteptări în T2

Producătorul global de dulciuri Mondelēz International și-a îmbunătățit previziunile de vânzări pentru anul fiscal 2019, datorită rezultatelor financiare pozitive din trimestrul doi care au fost peste așteptări. Astfel, compania a raportat o creștere organică a vânzărilor nete de 4,6%, până la pragul de 6,06 miliarde de dolari, în timp ce volumele s-au majorat cu doar 1,6% în perioada aprilie-iunie 2019. Producătorul Milka, rezultate peste așteptări în T2

Rezultatele au la bază atât avansul prețurilor cu 3 puncte procentuale, cât și cererea în creștere din piețe precum China, India, Rusia și Mexic. America Latina a fost lideră la capitolul creșteri organice, înregistrând un plus al veniturilor de 10,9%. În regiunea Asia Orientul Mijlociu și Africa producătorul a bifat un plus de 4,7%, în timp pe piața din Europa creșterea a fost de 3,9%.

”Performanța demonstrează potențialul strategiei noastre de a accelera creșterea bazată pe volum atât în piețele mature, cât și în cele în curs de dezvoltare. Atenșia oferită consumatorului este strategia din spatele investițiilor în publicitate și promovarea brandurilro locale și globale, dar și a accelerării inovațiilor și îmbunătățirea capacității de distribuție”, a declarat Dirk Van De Put, CEO-ul Mondelēz.

Compania se așteaptă să încheie anul financiar 2019 cu o creștere de peste 3%, în condițiile în care așteptările inițiale erau în jur de 2%.

Mondelēz International a reluat producția în Ucraina
Mondelēz International a reluat producția în Ucraina
Mondelēz International a reluat producția din Ucraina după ce fabrica sa din Trostyanets a fost grav avariată în urmă cu doi ani în timpul...
Mondelēz International a încheiat 2022 cu un plus de 9,7% în vânzări
Mondelēz International a încheiat 2022 cu un plus de 9,7% în vânzări
Mondelēz International, unul dintre cei mai importanți producători de dulciuri la nivel mondial, a încheiat anul trecut cu un plus de 9,7% a...
Alexandra Rîștariu, Mondelēz: România rămâne o piață foarte ofertantă
Alexandra Rîștariu, Mondelēz: România rămâne o piață foarte ofertantă
După primele nouă luni de la integrarea businessului Chipita și o creștere organică double digit în acest interval, Mondelēz România...
Veniturile Mondelēz, creștere solidă la finalul trimestrului trei
Veniturile Mondelēz, creștere solidă la finalul trimestrului trei
Mondelēz International a raportat o creștere cu 7,8% a veniturilor nete în trimestrul al treilea, susținută de creșterile de preț și de...
PepsiCo, creștere solidă a vânzărilor în T2
PepsiCo, creștere solidă a vânzărilor în T2
PepsiCo a raportat un avans de 20,5% al vânzărilor nete în al doilea trimestru al anului și și-a majorat estimările în ceea ce privește...
Piețele emergente contribuie puternic la creșterea veniturilor Mondelēz
Piețele emergente contribuie puternic la creșterea veniturilor Mondelēz
Mondelēz International a raportat venituri nete în creștere cu 4,1% în 2019, o creștere organică bazată pe evoluțiile bune de pe piețele...